تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 34869
  • تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
  • پ

    ملوان با برتری مقابل مس شهر بابک صدرنشینی خود را حفظ کرد

    تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور با برتری برابر مس شهر بابک، به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه داد.

    به گزارش عصر گیلان، تیم های فوتبال ملوان و مس شهر بابک عصر روز دوشنبه در هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

    این مسابقه به میزبانی تیم ملوان و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تختی بندرانزلی در رشت برگزار شد که به دستور ستاد ملی کرونا همانند سایر بازیهای لیگ دسته اول، بدون حضور تماشاگر بود.

    نیمه نخست این دیدار با برتری ملوان همراه بود و این تیم با یک بازی هجومی و پرس بازیکنان حریف، کنترل مسابقه را در دست گرفت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد، اما فرصت های این تیم تبدیل به گل نشد تا نیمه اول ۲ تیم، بدون گل به رختکن بروند.

    نیمه دوم و در همان دقایق ابتدایی، تیم ملوان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را حمید کاظمی در دقیقه ۴۸ تبدیل به گل کرد تا ملوانان با همین تک گل برنده این دیدار شوند و همچنان به روند صدرنشینی خود در لیگ دسته اول ادامه دهند.

    پس از به ثمر رسیدن گل برتری ملوان، تیم مس شهر بابک از لاک دفاعی بیرون آمد و بازی به تعادل کشیده شد و حتی این تیم چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد. به خصوص در دقایق تلف شده این دیدار، بازیکن مس شهربابک با دروازبان ملوان تک به تک شد اما این فرصت نیز به هدر رفت تا در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یابد.

    علی بای داور لیگ برتری کشور، قضاوت این دیدار را برعهده داشت و رضا بابارئیسی و کامران سعیدی به عنوان کمک داور او را همراهی کردند. همچنین حمید کاظمی و محمد رستمی از تیم ملوان ، اسماعیل کیانی و رسول بهاروندی از مس شهربابک در این دیدار کارت زرد دریافت کردند. میلاد شعبانلو دیگر بازیکن تیم مس شهربابک نیز، در دقایق تلف شده این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

    تیم ملوان در این دیدار با ترکیب رضا حیدری، علیرضا خوش کفا، سعید کریمی، سجاد بازگیر(دقیقه ۶۰ ارسلان تفضلی)، محسن انبساطی (دقیقه ۶۰ مهران احمدی)، محمد رستمی (دقیقه ۸۷ فربد بلوک باشی)، حمید کاظمی (دقیقه ۸۰ امیرعباس حسنی)، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده (دقیقه ۴۶ پوریا غلامی)، صادق بارانی ، محمدرضا پورمحمد و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل مس شهربابک قرار گرفت.

    همچنین تیم مس شهر بابک با ترکیب محمدامین رضایی، سید کاظم رحمانی، میلاد شعبانلو، سیروس صادقیان، محمدرضا فیروززاده (دقیقه ۵۷ میلاد حسن پور)، محمدجواد پورعوض، رسول رضایی (دقیقه ۷۸ علیرضا احمدزاده)، علی آزادمنش (دقیقه ۶۴ علیرضا ولی زاده)، رسول بهاروندی ، علیرضا قاسمی، اسماعیل کیانی (دقیقه ۶۴ حمید ملکی) و با سرمربیگری وحید رضایی رو در روی تیم ملوان قرار گرفت.

    پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته ششم این رقابتهای لیگ دسته اول کشور، تیم ملوان با کسب ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و تیم مس شهربابک نیز با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته بود.

    در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت میپردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایرنا

    مطالب مرتبط

  • پرسپولیس قهرمان شد ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
  • پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر