تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 52876
  • تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
  • پ
    استاندار گیلان:

    ملت اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران را نمی دهند

    استاندار گیلان با اشاره به جانفشانی شهدای مدافع امنیت در روزهای اخیر، گفت: ملت همیشه پای کار انقلاب بوده اند و اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران را نمی‌دهند.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی صبح پنج شنبه در دیدار با خانواده بسیجی مدافع امنیت، شهید حمید پورنوروز اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون شهدا دانست و اظهار کرد: تقدیم هزاران شهید از استان گیلان نشان دهنده وفاداری و ولایتمداری مردم این منطقه است.

    وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و نقش مهم مدافعان امنیت در برقراری نظام و آرامش گفت: شهدا و خانواده شهدا با از خودگذشتگی و جانفشانی ولی نعمتان این نظام هستند.

    استاندار گیلان با تأکید بر اینکه ملت ایران به ویژه مردم گیلان همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، افزود: ملت اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران را نمی‌دهند.

    وی همچنین بر لزوم توجه به اعتقادات و ارزش‌های دینی و انقلابی توسط مسئولان و به ویژه جوانان ایرانی تأکید و اضافه کرد: دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به ارزش‌ها و اعتقادات مردم است اما مدافعان امنیت اجازه چنین کاری نمی‌دهند.

    عباسی با بیان اینکه امام زمان (عج) صاحب اصلی این انقلاب و نظام است، تصریح کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری انی نظام و انقلاب ماندگار خواهند ماند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر