تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 9818
  • تاریخ انتشار : ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
  • پ

    معاون وزیر کشور: داستان دنباله دار مشکل پسماند در گیلان / همه پای کار باشند

    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه مسئله پسماند گیلان سال ها است که حل نشده، گفت: نیازمند مشارکت و عزم جدی همه دستگاه ها هستیم.

    به گزارش عصر گیلان، مهدی جمالی نژاد پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری گیلان با بیان اینکه حساس‌ترین موقعیت و زمان برای حوزه معاونت عمرانی چند ماه پایانی کار دولت است، اظهار کرد: شوراهای شهر و روستا تغییر کرده و باید آموزش ببینند زیرا بسیاری از پرونده ها ناشی از ناآگاهی افراد از حوزه وظایفشان است.

    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به حل نشدن مسئله پسماند گیلانی بعد از گذشت سال‌ها، افزود: همه باید پای کار بیایند و شهردار رشت نیز مسئله پسماند را در اولویت کاری خود قرار دهد.

    وی با تاکید بر اینکه حل مسئله پسماند نیازمند عزم جدی استانی بوده و تنها کار شهردار نیست، اضافه کرد: این مسئله قابل حل است زیرا در طی دو سال اخیر به اندازه بیش از ۴۰ سال اعتبار برای این کار اختصاص یافته و باید با جدیت پیگیری و دنبال شود.

    جمالی نژاد بر لزوم توجه به ساماندهی بحث حمل و نقل در استان گیلان، ادامه داد: اعتبارات خوبی در بودجه دولتی برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شده که برخی موارد بی سابقه بوده است.

    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه ۱۶۰ هزار واحد مسکونی به بهسازی و نوسازی نیاز دارند، بیان کرد: معاونت عمرانی نقش مهمی در افتتاح پروژه‌های عمرانی دارد.

    وی با اشاره به اینکه بزرگترین دستگاه کشور دهیاری ها و شهرداری ها هستند، عنوان کرد: بیش از ۳۰ ستاد و کمیته در سازمان دهیاری‌ها موضوعات مربوطه را پیگیری می‌کنند.

    جمالی نژاد با بیان اینکه مشکلات گیلان باید به صورت ملی دیده شود، اظهار کرد: معاونت عمرانی وظیفه خطیری برعهده دارد و باید با انتخاب شهرداران و دهیاران قوی مسائل را حل کرد.

    رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه حل مسئله پسماند استان نیازمند یک همت جمعی است، ادامه داد: اگر همین مسئله پسماند حل شود بسیاری از مشکلات دیگر استان گیلان برطرف خواهد شد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر