تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 9217
  • تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
  • پ
    رئیس ستاد انتخابات گیلان عنوان کرد:

    مشارکت 80 درصدی پنج شهرستان در انتخابات / نماینده آستانه اشرفیه معرفی شد

    رئیس ستاد انتخابات گیلان، بیشترین میزان مشارکت در انتخابات در شهرستان های سیاهکل، ماسال، رضوانشهر، شفت و املش با بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط بوده است.

    به گزارش عصر گیلان، محمود قاسم نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به مشارکت حدود ۵۷ درصدی مردم استان گیلان در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مردم برگ زرین دیگری بر افتخارات استان افزودند.

    وی از اتمام شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و اعلام نتایج نهایی خبر داد و افزود: سید ابراهیم رئیسی با ۶۱۵ هزار و ۲۰۸ رای، عبدالناصر همتی با ۱۳۲ هزار و ۵۵۰ رای، محسن رضایی با ۱۰۱ هزار و ۹۴۵ رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۴۵ هزار و ۵۷۰ رای به ترتیب حائز بیشترین آرای مردم شدند.

    رئیس ستاد انتخابات گیلان، با بیان اینکه سید ابراهیم رئیسی بیشترین آرای ماخوذه را در استان به خودش اختصاص داده است، عنوان کرد: در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه نیز ۴۳ هزار و ۱۸۲ رای صحیح اخذ شده است.

    قاسم نژاد، با بیان اینکه ابراهیم نجفی اسپیلی با کسب ۱۲ هزار و ۷۰۹ رای به عنوان منتختب مردم آستانه اشرفیه در مجلس معرفی شد، اضافه کرد: بیشترین میزان مشارکت در انتخابات در شهرستان های سیاهکل، ماسال، رضوانشهر، شفت و املش با بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط بوده است.

    وی با اشاره به مشارکت ۵۶.۴ درصدی مردم استان گیلان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: شمارش آرا در همه حوزه های انتخابیه شهری و روستایی به اتمام رسیده و منتخبین شوراها مشخص شدند که اسامی آنان به ترتیب در سامانه جامع انتخابات در حال بارگذاری است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر