تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهفرهنگ و هنر
  • کد خبر : 16357
  • تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
  • پ
    با معرفی برگزیدگان؛

    مرحله‌ استانی جشنواره قصه گویی در گیلان به پایان رسید

    مرحله استانی بیست‌ و سومین جشنواره‌ بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری گیلان با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف این رویداد فرهنگی به پایان رسید.

    به گزارش عصر گیلان، پیش از ظهر سه شنبه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی به ایستگاه پایانی رسید که بیش از ۷۸۰ علاقه‌مند در این جشنواره شرکت کرده بودند.

    هیئت داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری گیلان در بخش ملی (کلاسیک) و گروه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، «زهرا علیزاده» با قصه «کل کچلک» از رشت، «سورا اعظیم اردبیلی» با قصه «کلاغ بازیگوش» از سیاهکل و «گلناز مهدوی» با قصه «خواب پر ماجرا» از رضوانشهر را به عنوان سه قصه‌گوی برگزیده معرفی کردند.

    «مصطفی رحیم‌پور سیاهکلی» نیز با قصه «نارفیق» و «راحله تیزنا» با قصه «روستا» از سیاهکل را شایسته تقدیر شناخته شدند.

    در بخش ملی کلاسیک و گروه زنان و مردان، «ابریشم فیروزوند» با قصه «پری کوچولوی رنگی» از تالش، «سمیه رنجبر» با قصه «ماجرای ماهی خریدن کل گچلک» از سیاهکل و «کیمیا شعبان‌زاده» با قصه «یخی که عاشق خورشید شد» از لاهیجان، جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و «فاطمه نوروزی» با قصه «دختر و درخت گیلاس» از صومعه‌سرا و «مائده حمیدی» با قصه «شال‌ترس محمد» از رشت، به عنوان شایسته تقدیر دست یافتند.

    همچنین هیئت داوران «نگار بابایی‌پور» با قصه «یادگار دوست» از لاهیجان، «آنیسا خورسندفر» با قصه «آدمک برفی» از بندرانزلی و «صوفی حجت» با قصه «نقاب رنگی» از منجیل را نفرات برگزیده گروه سنی دختران و پسران بخش ملی (قصه‌های کلاسیک) معرفی کرده و «یکتا رحمتی» با قصه «یک‌عالم مداد رنگی» و «رابعه نیک‌فطرت» با قصه «ماهیگیر و بهار» از رشت را شایسته تقدیر شناختند.

    در بخش ملی (آیینی‌-سنتی) و در گروه مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها نیز هیئت داوران برگزیده‌ای معرفی نکردند و در گروه زنان و مردان این بخش نیز «امیر تنها» با قصه «اکوان دیو» از لاهیجان را شایسته عنوان نخست خواند.

    داوران همچنین در گروه دختران و پسران در بخش ملی آیینی-‌سنتی نیز «هلیا میرزاخانیان» را با قصه «زال و سیمرغ» از بندرانزلی، «سیده پریا طاهری» با قصه «دختری به‌نام گرد آفرید» از لاهیجان و «دیانا مالکی» با قصه «زال و سیمرغ» از منجیل را نفرات برگزیده این بخش معرفی کردند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر

    مطالب مرتبط

  • تفکر و مکتب شهید جمهور در جامعه بسط داده شود ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر