تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 34355
  • تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
  • پ
    استاندار گیلان:

    مدیران برنامه محور عمل کنند/ رضایتمندی مردم مهمترین ملاک ارزیابی

    استاندار گیلان با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم مهمترین ملاک ارزیابی مدیران، گفت: مدیران باید برای مشکلات راهکار داشته باشند و برنامه محور عمل کنند.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان سیاهکل با اشاره به لزوم تلاش مضاعف برای تحقق شعار امسال، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص پشتیبانی و مانع زدایی از تولید برنامه داشته و نتیجه فعالیت‌های خود را به مردم اعلام کنند.

    وی با تاکید بر ضرورت مدیرت امور به صورت جهادی و میدانی، افزود: مدیران باید برای مشکلات راهکار داشته و برنامه محور عمل کرده تا تهدیدات به فرصت تبدیل شود.

    استاندار گیلان با بیان اینکه نباید مدیران از مسئولیت‌ها و تعهداتشان در خدمت به مردم شانه خالی کنند، ادامه داد: باید از کسانی که فکر و ایده دارند حمایت کرده و دستشان را بگیریم به نوعی که بروکراسی‌های اداری مانعی بر سر راه تولید نباشد.

    عباسی با تاکید بر ضرورت رفع تمامی موانع بر سر راه تولید با استفاده از راهکارهای قانونی، تصریح کرد: نباید هیچ سرمایه گذاری درگیر بروکراسی‌های اداری و مصوبات کمیسیون‌ها شده و راه‌های صحیح و قانونی به روی سرمایه گذار بسته شود.

    استاندار گیلان با بیان اینکه باید به فرصت‌های شغلی و اشتغالزایی توجه ویژه ای شود، گفت: باید در هر روستایی شرایطی فراهم شود تا محصولاتی که توسط روستاییان به بازارهای هفتگی می‌آید در همان منطقه و روستای محل زندگی خودشان به مردم ارائه شود تا علاوه بر افزایش میزان اشتغال، رونق روستاها را نیز به دنبال داشته و در کنار آن صنایع تبدیلی نیز راه اندازی شود.

    عباسی با اشاره به مشکلات کارخانه سیمان سیاهکل، ادامه داد: متأسفانه زیر ساخت‌های لازم در مسیر کارخانه سیمان از کلیشم به رودبار فراهم نشده و مردم را نیز با مشکل مواجه ساخته که لازم است هرچه سریع‌تر این مشکل نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و رفع شود.

    وی با تاکید بر حمایت و نظارت دقیق مدیران بر عملکرد و رفتار کارمندان خود با حفظ کرامت آنان تاکید کرد: علاوه بر اعزام بازرسانی به روستاهای گیلان در جهت تهیه گزارش از وضعیت روستاها، شخصاً و به صورت سرزده به روستاها سرکشی می‌کنم.

    استاندار گیلان با اشاره به مزیت‌های گردشگری، کشاورزی و دامداری و صنایع سیاهکل گفت: باید این مزیت‌ها شکوفا شده و عوامل بازدارنده در مسیر آنها رفع شود.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر