تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 52174
  • تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
  • پ
    معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور:

    لزوم تدوین برنامه منسجم برای ریشه یابی بحران

    معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور با تأکید بر ضرورت تدوین برنامه منسجم برای ریشه یابی بحران ها گفت: دولت و مجلس در ساماندهی مدیریت بحران همسو هستند.

    به گزارش عصر گیلان، رضا کریمی پیش از ظهر شنبه در نشست مدیریت بحران گیلان اظهار کرد: گیلان در کنار سرسبزی و مواهب طبیعی با برخی بحران‌ها مواجه است.

    وی با اشاره به مطالبات و چالش‌های گیلان در بخش مدیریت بحران افزود: پیشگیری از بحران در اولویت دولت و ستاد مدیریت بحران قرار دارد.

    معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه مردم بهترین قاضی عملکردها هستند، گفت: در شرایط بحران و چالش‌ها مردم عملکرد مدیران را ارزیابی می‌کنند و نمره می‌دهند.

    کریمی با اشاره به همسویی دولت و مجلس در راستای سامان بخشی به مدیریت بحران بیان کرد: مجلس و دولت در کنار هم می‌توانند از چالش‌ها و بحران‌ها موفق عمل کنند.

    وی با تاکید بر تدوین برنامه‌ای منسجم در ریشه یابی بحران‌ها، افزود: برنامه منسجم و هدفمند برای ریشه یابی چالش‌ها و بحران‌ها تدوین شود.

    معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه همه دستگاه‌ها خود را مدیر بحران بداند، گفت: برگزاری مانورهای آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای آمادگی بحران ضرورت دارد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر