تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 39865
  • تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
  • پ
    استاندار گیلان تاکید کرد؛

    لزوم انسجام فرهنگی نهادهای گیلان/ مدیران فاصله با مردم را کم کنند

    استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت انسجام فرهنگی بین نهادها و مردم در این استان، گفت: مسئولان فاصله با مردم را کم کنند.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی با اراده مردم به عنوان بهترین فرصت برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان، اظهار کرد: با توجه به ایجاد فاصله در دهه گذشته بین مردم و مسئولان و کاهش اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام، مدیران و مسئولان باید آنقدر همراه مردم باشند که مردم شکافی را بین خود و آنها احساس نکنند.

    وی با بیان اینکه ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان با فراهم سازی فضای یاس و ناامیدی، موجبات سو استفاده دشمنان را از این فرصت فراهم آورد، افزود: با توجه به نفوذ رسانه‌ها در هر خانه با تکنولوژی‌های نوین و اثر گذاری آن، باید با نقش آفرینی مهندسی فرهنگی این تهدید به فرصت تبدیل شود.

    عباسی با تاکید بر ضرورت انسجام و اتحاد رسانه‌های خیر خواه نظام برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و همچنین تبدیل بی اعتمادی به امید آفرینی در گیلان، تصریح کرد: با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب و ترسیم نقشه راه از سوی ایشان متأسفانه در سال‌های گذشته به بیراهه رفته ایم و شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در راستای انسجام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها گام بردارد.

    استاندار گیلان با اشاره به ضرورت استفاده از ابزارهای تبلیغاتی برای مدیریت فرهنگی و تقویت مساجد، ادامه داد: همه مسئولان اجرایی استان باید در راستای تحقق شعار راهبردی دولت مردمی و انقلابی برای جلب و تقویت اعتماد مردم و امید بخشی در جامعه تلاش کنند.

    عباسی به امید آفرینی و اعتماد سازی دولت در مقابله با کرونا با موفقیت در واکسیناسیون عمومی مردم اشاره و تصریح کرد: نبود نگرانی در خصوص ذخیره کالاهای اساسی، ایجاد ثبات در نرخ تورم و تسهیل شرایط صادرات کالاهای تولیدی به خارج از کشور از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم بوده و دولت در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.

    وی به انسجام و هماهنگی قوای سه گانه در رفع مشکلات کشور اشاره و تاکید کرد: دولت سیزدهم در خصوص خنثی کردن و رفع تحریم‌ها تا کنون عملکرد موفقیت آمیزی داشته و فر رئیس جمهور به روسیه و همچنین حضور وی در مذاکرات شانگهای به عنوان اقدامات حساب شده و مهم در این راستا است که باید از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

    استاندار گیلان با تاکید بر لزوم فراهم سازی بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردم در مسئولیت‌های اجتماعی با هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمتگزاری به مردم و اعتماد سازی و تقویت روحیه امید از طریق رفع دغدغه‌های فرهنگی اقدام شود.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر