تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 5180
  • تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
  • پ

    فرمانده جدید انتظامی شهرستان فومن معارفه شد

    «سرهنگ حمیدرضا فیضی» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان فومن معرفی شد.

    به گزارش عصر گیلان، فرماندار فومن عصر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی فومن گفت: وجود امنیت مهمترین شاخصه توسعه یافتگی همه جوامع است که با وجود آن زمینه توسعه فراهم می‌شود.

    وی با بیان اینکه احساس امنیت و آرامش مردم شاخص وجود امنیت پایدار یک جامعه است، افزود: در جامعه‌ای که امنیت پایدار وجود دارد همه مردم در تولید و برقراری این امنیت مشارکت دارند.

    محسنی با تأکید بر اینکه وجود نگاه اجتماعی به موضوع امنیت زمینه مشارکت و برقراری امنیت پایدار در یک جامعه فراهم می‌کند، گفت: آحاد جامعه باید با متولیانی که مسئولیت برقراری امنیت را دارند مشارکت کنند.

    وی با اشاره به پیشرفت فناوری و تکنولوژی به ویژه در حوزه تجهیزات و امکانات مورد نیاز پلیس، اضافه کرد: امروز بهره گیری از تکنولوژی و فناوری‌های روز در تولید امنیت نقش دارند.

    فرماندار فومن با تأکید بر صیانت از امنیت موجود در جامعه، تأکید کرد: ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است.

    محسنی با اشاره به اینکه، امنیت نعمتی است که تا انسان دچار ناامنی نشود متوجه نخواهد شد، ادامه داد: یکی از شهرستان‌هایی بودیم که بیشترین مشارکت را در انتخابات گذشته داشتیم بدون اینکه یک گزارش نا امنی در منطقه داشته باشیم و این تلاش نیروهای نظامی و انتظامی بوده است.

     

    رشد ۱۵ درصدی برخورد با اراذل و اوباش در گیلان

    جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۱۵ درصدی در این بخش بوده ایم.

    سرهنگ حسین حسن پور نیز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی فومن، با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه امنیت شرط زندگی است، اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای امنیت نباشد زندگی برای مردم تلخ و دشوار است.

    وی به امنیت مطلوب در استان گیلان اشاره کرد و گفت: وجود امنیت در همه جای کشور بسیار با اهمیت است.

    جانشین فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با بیان اینکه در سال جدید کشف مواد مخدر در استان ۶۴ درصد افزایش داشته است، افزود: درگیر کردن جوانان ایرانی با مواد مخدر یکی از حربه‌ها دشمنان است تا توان دفاعی کشور را ضعیف کنند.

    وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از چهار هزار و ۵۰۰ معتاد، قاچاقچی، و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شده‌اند، اضافه کرد: بررسی‌ها نشان دهنده افزایش توزیع و مصرف مواد مخدر صنعتی در سطح استان است.

    سرهنگ حسن پور به ۲۵۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اشاره و با بیان اینکه در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۵ درصدی بوده‌ایم، تصریح کرد: از این تعداد تماس ۶۹ درصد راهنمایی و ۳۱ درصد منجر به عملیات شد.

    وی با بیان اینکه روزانه به صورت میانگین ۶ هزار نفر تماس با این مرکز گرفته می‌شود، افزود: در حوزه سرقت به عنف ۱۱ درصد کاهش داشته‌ایم.

    جانشین فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با تأکید بر اینکه برقراری امنیت اجتماعی یکی از اولویت های پلیس است، گفت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس قرار دارد و امسال شاهد افزایش ۱۵ درصدی برخورد با مخلفان آرامش و امنیت جامعه در استان بوده‌ایم.

     

    وجود امنیت برای هر جامعه‌ای لازم و ضروری است

    فرمانده جدید انتظامی فومن در ادامه این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است، گفت: وجود چنین نیرویی در تمام جوامع لازم و ضروری است.

    سرهنگ حمید رضا فیضی با بیان اینکه نیروی انتظامی نیرویی است که با تمام توان در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده است، افزود: امنیت بسیار با اهمیت و لازمه هر جامعه‌ای است.

    فرمانده انتظامی فومن ادامه داد: فرهنگ سازی در حوزه نظم اجتماعی و ناامن بودن فضا برای سارقین اراذل و اوباش و برخورد قاطع با اخلال گران و قاچاقچیان و کاهش تصادفات جاده‌ای زمینه تقویت نظام را فراهم می کند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر