تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 14890
  • تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۴
  • پ

    عوامل تبانی در فوتبال نقره داغ شدند/ سقوط، کسر امتیاز و محرومیت مادام العمر در لیگ دسته دو

    باشگاه سردار بوکان به سقوط به لیگ استانی و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد. باشگاه شهید قندی یزد به سقوط به لیگ دسته سوم و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد. باشگاه های شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر و پاس همدان هرکدام به کسر شش امتیاز در لیگ فعلی و کسر شش امتیاز در لیگ آینده و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

    به گزارش عصر گیلان، در خصوص تخلفات تبانی و شرط بندی در لیگ دسته دوم کشور به استناد ماده های 2، 3، 16، 22، 29، 30، 33، 35 و 37 آیین نامه اخلاق و ماده 73 آیین نامه انضباطی، آرا به شرح زیر صادر شد:

     

    *** بخش اول – باشگاه ها

    – باشگاه سردار بوکان به سقوط به لیگ استانی و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

    – باشگاه شهید قندی یزد به سقوط به لیگ دسته سوم و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

    – باشگاه های شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر و پاس همدان هر کدام به کسر شش امتیاز در لیگ فعلی و کسر شش امتیاز در لیگ آینده و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

     

    *** بخش دوم – بازیکنان

    الف- سردار بوکان

    سروش سعیدی به محرومیت تمام عمر از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

    بهنام رسومی نیا به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    امید سلطانی به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    سید مصطفی نوربخش به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    مهران مرادعلی به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    رسوب طهماسبی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

     

    ب- پاس همدان

    سروش حیدری به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و ششصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    علی عزیزی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    امین کاشفی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

     

    *** بخش سوم – مسئولین

    بابان کریمی رییس هیات مدیره تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    سلیمان تحریریان مدیرعامل تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    آزاد آفریدونی سرپرست تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    نامبردگان در صورت داشتن هرگونه اعتراض می توانند لایحه دفاعی خود را ظرف مهلت یک هفته به کمیته اخلاق ارسال کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : فارس

    مطالب مرتبط

  • توافق نهایی پرسپولیس با مدافع تیم ملی فوتبال ایران ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
  • پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • پرسپولیس قهرمان شد ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
  • بازی های لیگ برتر فوتبال ایران لغو شد ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر