تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 37464
  • تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
  • پ

    علت ضرب و شتم کارمند بانک شفت

    به گفته پلیس اختلافات مالی و شخصی علت این درگیری بوده است.

    به گزارش عصر گیلان، فرمانده انتظامی شفت در تشریح تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم کارمند یکی از بانک‌های شفت گفت: براساس تحقیقات، متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خرید و فروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

    سرهنگ عبدالعلی شعبانی با بیان اینکه هر ۳ ضارب متواری این درگیری شناسایی و برابر هماهنگی قضائی احضار شدند افزود: پرونده متهمان به مرجع قضائی ارسال شد.

    وی با تاکید بر اینکه تایید و تشخیص اتهامات وارده بر افراد و اثبات وقوع جرم منوط به انجام تحقیقات تکمیلی و رای صادره از سوی مرجع قضائی است گفت: با تحقیقات مشخص شد متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خرید و فروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

    سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه ضاربان سابقه کیفری نداشتند افزود: پرونده با پیگیری پلیس تکمیل و متهمان پس از اعزام به دادسرا و هماهنگی قضائی روانه زندان شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با بیان اینکه اقدامات پلیس در بررسی و کشف جرم مانند احضار، جلب، توقیف و دستگیری با هماهنگی قضائی صورت می‌پذیرد افزود: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه دار کنند برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : خبرگزاری صدا و سیما
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر