تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 63564
  • تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
  • پ
    استاندار گیلان:

    عضویت ایران در بریکس دشمنان را نگران کرده است

    استاندار گیلان گفت: گزارشات خبری رسانه‌های بیگانه از نگرانی دشمنان از عضویت ایران در اتحادیه بریکس حکایت دارد.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهرستان رضوانشهر با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت سیزدهم با تمام توان خود در تلاش است تا به مردم خدمات رسانی کند.

    وی به همدلی و همراهی و وحدت بین ائمه شیعه و سنی در شهرستان اشاره کرد و افزود: این امر نماد وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان است.

    عباسی با اشاره به مشکلات مردم منطقه در خصوص سرعت پایین اینترنت، عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه و مشکلات قطعی برق گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که جوانان و نخبگان نیاز دارند از تجهیزات به روز استفاده کنند.

    وی تاکید کرد: استان گیلان در سال گذشته خاموشی برق نداشت امسال هم سعی شد خاموشی نداشته باشیم، برخی مشکلات بوجود آمده در مورد قطعی برق نیز علت، سرقت کابل برق و یا شرایط خاص آمده بوده، در غیر این صورت اجازه نمی‌دهیم برق خانه مردم قطع شود.

    عباسی خاطر نشان کرد: در کنار برق خانوار، تأمین برق صنعت، صنایع غذایی به خصوص صنایعی که بر زندگی خانوار تأثیر مستقیم دارند در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

    استاندار گیلان در ادامه با اشاره به عضویت ایران در اتحادیه بریکس بیان کرد: دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی با ایران جنگ اقتصادی با ما را آغاز کرده است، گزارشات خبری رسانه‌های بیگانه از نگرانی دشمنان از عضویت ایران در اتحادیه بریکس (کشورهای نوظهور اقتصادی) حکایت دارد، آنها عضویت ایران را در این اتحادیه آغاز جنگ مستقیم علیه غرب می‌دانند.

    وی با بیان اینکه ایران ارز و اموال بلوکه شده را برمی‌گرداند و درآمدها افزایش خواهد یافت، افزود: دیپلماسی فعال ایران در دنیا برای کشورهای غربی زنگ خطر را به صدا درآورده است با پیوستن ایران به این اتحادیه‌ها وضعیت اقتصاد بسیار بهتر خواهد شد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر