تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 22612
  • تاریخ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
  • پ
    در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم تأکید شد؛

    ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی و بهداشتی گیلان

    استاندار گیلان در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه های زیربنایی عمرانی و بهداشتی این استان تأکید کرد.

    به گزارش عصر گیلان، «ارسلان زارع»، استاندار گیلان در دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به روند احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پور سینای رشت و تکمیل دانشکده پزشکی لاکان و تلاش‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و اظهار کرد: بهره‌گیری از توانمندیهای فنی، لجستیکی و مالی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می‌تواند زمینه‌ساز تسریع اجرای پروژه‌های مذکور و برخورداری مردم فهیم گیلان از این زیرساخت‌های ضروری باشد.

    وی افزود: استانداری گیلان نیز در این مقطع زمانی با توجه شیوع ویروس کرونا، آمادگی هرگونه مساعدت برای رفع موانع احتمالی و تأمین منابع مالی از اعتبارات قابل دسترس ملی و استانی را دارد.

    استاندار گیلان به اجرای پروژه احداث سد مخزنی پلرود توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و پیشرفت فیزیکی حدود ۷۷ درصدی این طرح اشاره و اضافه کرد: تقویت ماشین آلات و امکانات موردنیاز برای شتاب در اتمام این طرح حیاتی و نیز پروژه راه جایگزین سد پلرود، مورد انتظار است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر