تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 50868
  • تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
  • پ
    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان خبر داد؛

    ضرب و شتم ۲ مامور یگان حفاظت منابع طبیعی توسط قاچاقچیان چوب در شفت

    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به ضرب و شتم دو مامور یگان حفاظت این اداره کل توسط قاچاقچیان چوب در شفت گفت: راننده ۳۵ ساله دستگیر شد اما همدست وی متواری است.

    به گزارش عصر گیلان، میر حامد اختری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به ضرب و شتم دو مأمور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان گیلان اظهار کرد: این دو مأمور توسط قاچاقچیان چوب مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

    وی با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی هنگام گشت زنی در چوبر شهرستان شفت در محدوده روستای پلنگ پشت با وانت نیسانی مواجه شدند، افزود: این وانت نیسان ۲ تن چوب جنگلی قاچاق حمل می‌کرد.

    مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این افراد مجوزی برای قطع و حمل چوب نداشتند، گفت: راننده و سرنشین این خودروی باری با ۲ مأمور یگان حفاظت درگیر و با ضربات مشت و لگد آن‌ها را از ناحیه چشم و گونه زخمی کرده‌اند.

    وی با اشاره به مداخله مأموران پاسگاه شالما شفت و دستگیری راننده حدود ۳۵ ساله وانت نیسان اضافه کرد: قاچاقچی دیگر پس از درگیری به سمت داخل جنگل متواری شد که تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر