تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 48188
  • تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
  • پ
    مدیر آموزش و پرورش صومعه‌ سرا خبر داد:

    شروع آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان

    آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان با شرکت ۳۷۵ داوطلب در ۲ حوزه‌ امتحانی برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار عصر گیلان از صومعه سرا، حسین بالو با اعلام این خبر گفت: آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۹ صبح در روز پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ماه برای پایه هفتم و در روز جمعه ۲۷ خرداد ماه برای پایه دهم به صورت حضوری برگزار می‌گردد.

    وی با اشاره به اینکه در آزمون امسال ۳۷۵ دانش‌آموز شرکت می‌کنند، عنوان کرد: از این تعداد، ۱۳۱ دانش‌آموز دختر متقاضی پایه هفتم و ۶۱ دانش‌آموز دختر متقاضی پایه دهم در حوزه‌ امتحانی دبیرستان نرجس و ۱۳۵ دانش‌آموز پسر متقاضی پایه هفتم و ۴۸ دانش آموز پسر متقاضی پایه دهم در حوزه‌ امتحانی دبیرستان شاهد شهید صدیقی در این آزمون شرکت خواهند کرد.

    مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون، حداقل پنج روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، از طریق سامانه اینترنتی azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: شرکت داوطلبان در جلسه آزمون، بدون ارائه کارت ورود به جلسه، ممنوع است.

    بالو با اشاره به اینکه پذیرش دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون، برای ورود به دبیرستان‌های دوره اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان، صرفا در اولویت‌های انتخابی دانش‌آموز و بر اساس رتبه مبتنی بر امتیاز کل آزمون خواهد بود، گفت: درصورت عدم قبولی داوطلب در اولویت‌های انتخابی، امکان بررسی امتیاز داوطلبان در سایر اولویت‌ها به دلیل عدم انتخاب، وجود ندارد.

    وی در همین زمینه افزود: پذیرش داوطلبان دوره دوم متوسطه علاوه بر اولویت‌های انتخابی، بر اساس رشته انتخابی نیز صورت می‌گیرد و در صورت عدم قبولی در رشته انتخابی، امکان قبولی در سایر رشته‌ها وجود نخواهد داشت.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر