تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 39042
  • تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
  • پ

    سپیدرود رشت مقابل شهرداری بندرعباس متوقف شد

    تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه رقابتهای لیگ دسته دوم کشور مقابل تیم شهرداری بندرعباس متوقف و برابر این تیم به نتیجه مساوی رسید.

    به گزارش عصر گیلان، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری بندرعباس عصر امروز سه‌شنبه در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

    نیمه اول این دیدار با برتری سپیدرود آغاز شد و بازیکنان این تیم بر بازی تسلط داشته و چند حمله نیز به روی دروازه شهرداری بندرعباس انجام دادند اما در ادامه، این بازی به تعادل کشیده شد تا نیمه اول بدون سپری شدن گلی با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

    در نیمه دوم نیز هر ۲ تیم یک بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و چند فرصت بدست آورند اما در اواخر این دیدار، سپیدرود تیم برتر میدان بود و چند حمله مناسب نیز انجام داد به خصوص در دقیقه پایانی این دیدار که ضربه بازیکنان این تیم به دیرک دروازه تیم شهرداری بندرعباس اصابت کرد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد.

    قضاوت این دیدار را، رضا براتی با کمک های علی فراهانی و حمید صحرایی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، ایمان شوریابی و مهدی خسروی دوست از شهرداری بندرعباس و حسن اشجاری سرمربی سپیدرود کارت زرد دریافت کردند.

    تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب آیدین مسعودی، پویا عزیزپور، علیرضا ربیع زاد، پژمان ثباتی، امیر قلم آرا، آرمان مردانی، سهیل ربیع زاده، سجاد شهداد، ماهان سروی، میلاد نجفی، پرهام جوادی و با سرمربیگری حسن اشجاری مقابل شهرداری بندرعباس قرار گرفت.

    همچنین تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با ترکیب مهدی خسروی دوست، یوسف شراکی، سیدایوب چمن، بهنام بنیادزاده، یاشار اسدنژاد، علی خبر، هادی دهقانی، محسن طیبی، ادریس کوچکی، ایمان شوریابی، مهرداد عالی‌پور احمدی و با سرمربیگری امیر خلیفی اصل رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

    با توجه به انجام بازی های هفته دهم ، تیم شهرداری بندرعباس با ۹ بازی و کسب ۱۴ امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت نیز با انجام ۱۰ بازی و کسب ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه هفتم جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم کشور قرار دارند.

    تیم فوتبال سپیدرود رشت به همراه چوکا تالش در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیم های شهدا رزکان البرز، ملی حفاری اهواز، شهدا بابلسر، شهرداری بم، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد، علم و ادب تبریز، نیروی زمینی تهران. شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر و نماینده قزوین هم گروه هستند.

    در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌ دوم باشگاه های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند و در نهایت، تیم های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایرنا

    مطالب مرتبط

  • پرسپولیس قهرمان شد ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
  • پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر