تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 13979
  • تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
  • پ
    فرمانده سپاه قدس گیلان:

    سپاه در زمینه مبارزه با فساد اداری در کنار دستگاه قضایی است

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به وجود فساد در سیستم اداری، گفت: سپاه در زمینه مبارزه با فساد اداری در کنار دستگاه قضایی است.

    به گزارش عصر گیلان، سردار محمد عبدالله پور ظهر دوشنبه در جلسه تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فومن، اظهار کرد: با تمام مشکلات موجود نقش بسیج و سپاه ایجاد هم بستگی، هم افزایی، تعامل است.

    وی با اشاره به اینکه عملکرد بسیج و سپاه، عملکرد خود مردم است و سپاه در قالب بسیج مردم را ساماندهی می‌کند، تصریح کرد: دشمن در حوزه جنگ نرم جوانان، زنان و دختران ما را هدف قرار داده است.

    سردار عبداله پور با بیان اینکه دشمن جرأت جنگ نظامی با ما را ندارد، افزود: جنگ اصلی دشمن در حوزه اقتصادی است باید با ایجاد اشتغال های زود بازده و ترویج فرهنگ قرض الحسنه در محلات را به صورت جدی دنبال شود.

     

    اهمیت تسریع واکسیناسیون در استانی که مسافر پذیر است

    فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه ما انقلابی گری را در چارچوب نظام می‌دانیم، ادامه داد: قرارگاه فرهنگی ساماندهی درستی نشده که امیدواریم دولت جدید در این حوزه متمرکز شود.

    وی با اشاره به اینکه وظیفه سپاه حراست و پاسداری از انقلاب است، گفت: پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از رسالت‌های سپاه است.

    سردار عبدالله پور در ادامه به مسافر پذیر بودن استان گیلان اشاره و با بیان اینکه در این موضوع در زمان شیوع کرونا مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد کرده است، تأکید کرد: مسئله واکسیناسیون در استانی که مسافر خیز است بسیار با اهمیت است.

    وی با تأکید بر ضرورت توجه به نقش مهم مردم در حفظ انقلاب، اضافه کرد: هر کسی مقابل انقلاب بایستد در برابر آن می‌ایستیم.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مردم گیلان همواره نوع دوست بوده و به محض با خبر شدن از مشکل مردم خوزستان بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تانکر آب و آب معدنی کمک کردند، ادامه داد: این ویژگی گیلانیان در همیشه ایام شاهد بوده‌ایم به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس.

    وی با اشاره به فساد موجود در سیستم اداری، گفت: برای دفع فاسدان باید به کمک دستگاه قضا بشتابیم و اطلاعات سپاه نیز در کنار دستگاه‌ها قضا بوده و ادارات را رصد می‌کند.

    سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه نه وابسته به حزب، گروه و نه زیر نظر گروهی است، تأکید کرد: سپاه به مانند ذوالفقار ولایت و ابولفضل انقلاب عمل می‌کند.

    گفتنی است؛ در پایان این مراسم سرهنگ محسن جعفری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه فومن معرفی و از زحمات سرهنگ «حمید جانباز» نیز تقدیر و تجلیل شد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر