تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 35991
  • تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
  • پ

    سفر یک روزه استاندار به شفت

    استاندار گیلان عصر امروز از طرح چهار بانده کردن مسیر ملاسرا - احمدسرگوراب در شفت بازدید کرد.

    به گزارش عصر گیلان، استاندار گیلان در حاشیه این بازدید به پل‌های نیمه تمام بداب و چوبر اشاره و بر لزوم تکمیل هر چه سریعتر آنها، تاکید کرد.

    اسدالله عباسی همچنین با حضور در روستای گنجار از توابع بخش احمد سر گوراب، با مادر و خانواده شهید محسن ایل بیگی و نیز در روستای خرم آباد چوبر با پدر و مادر شهید مسعود شمس دیدار کرد.

    استاندار گیلان در این دیدارها، با بیان اینکه هرچه داریم به برکت مجاهدت و ایثار شهداست، از خانواده‌های معظم شهیدان خواست برای تداوم خدمت دولتمردان به مردم دعای خیر کنند.

    وی اهتمام به رفع مشکلات و چاره‌اندیشی برای تسهیل امور مردم را از برنامه‌های مدیریتی خود برشمرد و گفت: باید به گونه‌ای اقدام کنیم تا در برابر شهدا و خانواده‌های صبورشان، رو سفید باشیم.

    دکتر عباسی در پاسخ به مشکلات طرح‌شده در ارتباط با روستای گنجار از سوی مادر شهید ایل بیگی، فرماندار شهرستان را به پیگیری وضعیت تا حصول نتیجه، مکلف کرد.

    شهید محسن ایل‌بیگی در شهریورماه سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج‌عمران و در سن ۲۳ سالگی به شهادت رسید.

    شهید مسعود شمس نیز خردادماه سال ۱۳۶۵ در ایلام شهرستان دهلرال روستای بوستان منطقه نهرالعین شهید شد.

    حضور در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات شهرستان در فرمانداری، از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به شفت است.
    استاندار گیلان بر ضرورت تشکیل دبیرخانه کارگروه رفع موانع توسعه شفت به منظور احصاء کاستی‌ها برای رسیدن این شهرستان به توسعه پایدار تأکید کرد.

    وی در نشست بررسی مشکلات شهرستان شفت گفت: از همه مدیران انتظار دارم با همت و اراده عالی و به‌صورت جهادی و انقلابی، مطابق با سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، برای محرومیت زدایی از شفت گام بردارند.

    استاندار ادامه داد: دست مدیرانی که برای برطرف کردن مشکلات کمر همت بسته اند را به گرمی می‌فشارم و انتظار دارم دبیرخانه کارگروه رفع موانع توسعه شفت، تشکیل و کاستی‌ها احصاء شود.

    وی از مسولان شفت خواست دلایل عقب ماندگی شهرستان را بررسی وبه صورت مدون اعلام نمایند.

    وی به سیل‌های اخیر اشاره و گفت: رفع دغدغه ساکنان مناطقی که در معرض تهدید ناشی از طغیان رودخانه هستند، باید جزو اولویت‌ها باشد.

    عباسی با بررسی دلایل مهاجرت روستاییان به شهر‌ها افزود: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی از مهمترین چالش‌های پیش روی استان است.

    وی همچنین به مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تکلیف کرد نسبت به رفع مشکل برق ساکنان روستای گنجار که امروز از آن بازدید کرد نیز اقدام نماید.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : خبرگزاری صدا و سیما
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر