تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 34872
  • تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷
  • پ

    سردار عبداللهی: مسئولان با خدمت صادقانه به مردم، راه شهدا را ادامه دهند

    معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و یاد و خاطره شهدا گفت:مسئولان با خدمت صادقانه به مردم، راه شهدا را ادامه دهند.

    به گزارش عصر گیلان، سردار علی عبدالهی روز دوشنبه در حاشیه سفر به رودبار و دیدار با خانواده های شهیدان سید سجاد حسینی، سید حسن و سید حسین بقایی نژاد و ایرج حسین زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا ضامن امنیت انقلاب و نظام اسلامی هستند.

    وی با اشاره به سخنان گوهر بار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر “شرط شهید شدن، شهیدن بودن است”، افزود: قبل از عملیات به شهدای مان الهام می شد که می خواهند شهید شوند.

    معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه عزت جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست، خاطرنشان کرد: شهدای عزیز برای امنیت و آرامش ما جان دادند ما هم وظیفه داریم برای روشن نگه داشتن چراغ راه، منش و روش آنها جانمان را فدا کنیم.

    سردار عبدالهی، خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم را بزرگترین وصیت شهدا به مسئولان عنوان و بیان کرد: برای عزت و سربلندی کشور و نظام اسلامی در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم باید صادقانه به مردم و نظام خدمت کنیم.

    ادای احترام به مقام شامخ اولین شهید نهضت امام خمینی(ره) در گیلان شهید سید یونس رودباری و یادمان سرلشکر خلبان شهید علی اقبالی دوگاهه از دیگر برنامه های سردار عبدالهی در این سفر بود.

    شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز گیلان واقع است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایرنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر