تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 27844
  • تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
  • پ

    سارقان با پوشش کادر درمان در گیلان دستگیر شدند

    فرمانده انتظامی گیلان گفت: دو سارق جواهرات که در پوشش گرفتن تست کرونا به منازل شهروندان مراجعه می کردند در آستانه اشرفیه شناسایی و دستگیر شدند.

    به گزارش عصر گیلان، سردار عزیزالله ملکی در این باره اظهار کرد: دو سارق به بهانه گرفتن تست کرونا در شهرهای لاهیجان، سیاهکل و بندرانزلی به منزل شهروندان و یا مغازه ها مراجعه و هنگام انجام تست، از غفلت شهروندان سو استفاده می‌کردند و جواهرات آنها را سرقت می‌کردند.

    وی افزود: پس از دریافت گزارش سرقت، پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت و در یک عملیات تعقیب و گریز، این سارقان را در آستانه اشرفیه دستگیر کرد.

    فرمانده انتظامی گیلان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افرادی که در پوشش انجام تست کرونا، سرقت می کنند، باشند و هنگام مراجعه این افراد، حتماً مجوز آن ها را بررسی کنند.

    سردار ملکی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت مکرر اعلام کرده که به هیچ وجه تیمی برای انجام تست و تزریق ویروس کرونا و گرفتن فشارخون به درب منازل و واحدهای صنفی اعزام نمی شود، تصریح کرد: هرگونه مراجعه به درب منازل و واحدهای صنفی تحت عنوان تزریق واکسن و انجام تست کرونا شگردی برای سرقت است.

    فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از مردم خواست در صورتی که از آنها به این شیوه سرقت صورت گرفته به مراتب را به پلیس اطلاع رسانی کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر