تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 48384
  • تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
  • پ
    سرپرست فرمانداری صومعه سرا تاکید کرد؛

    ساختارهای قدیمی برای خانواده ها و نسل امروز ما پذیرفتنی نیست

    سرپرست فرمانداری صومعه سرا با تاکید براینکه آموزش پرورش باید آسیب شناسی کند، چرا اولیا از مدارس حاشیه شهر استقبال نمی کنند، گفت: ساختارهای قدیمی برای نسل نوجوان و جوان امروز ما پذیرفتنی نیست.

    به گزارش خبرنگار عصر گیلان از صومعه سرا، مهدی صفاتی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: باید آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد بزرگ و پیچیده تربیتی و پرورشی برای خانواده ها برنامه های متنوع تعریف کند‌.

    وی تصریح کرد: به خاطر داشته باشیم که خیلی از ساختارهای قدیمی دیگر امروز برای خانواده ها و نسل نوجوان و جوان ما پذیرفتی نیست.

    صفاتی با اشاره به اینکه امروز مدل های قدیمی جوابگو نیست، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر و باتوجه به شرایط موجود باید با آموزش های جدید و با ایده های نو و جذاب نیازهای جوان و نوجوان را برطرف نماییم.

    وی با بیان اینکه اکثر خانواده های ما امروز تک فرزند یا دارای دو فرزند هستند، گفت: در این شرایط اولیا همه تمرکز خود را برای پرورش فرزندان خود بکار می گیرند.

    صفاتی در ادامه افزود: در چنین شرایطی آموزش و پرورش باید با پک های جدید آموزشی به استقبال خانواده ها برود.

    سرپرست فرمانداری صومعه سرا در پایان با تاکید بر اهمیت این گونه جلسات در سطح شهرستان گفت: حضور روسای ادارات در جلسه شورای آموزش و پرورش الزامی است، اگر چنانچه هر مسئولی به هر دلیلی نمی تواند در جلسات حضور یابد از قبل هماهنگ کند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر