تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 9222
  • تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲
  • پ
    شانزدهمین دوره جام ملت های اروپا؛

    زور خروس ها به مجارها نرسید/ مدافع قهرمانی مقابل آلمان زانو زد

    تیم ملی فوتبال آلمان توانست با برتری ۴ بر ۲ برابر پرتغال امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارد.

    به گزارش عصر گیلان، در ادامه دیدارهای جام ملت های اروپا، در یکی از جذاب ترین و زیباترین بازیها دو تیم ملی آلمان و پرتغال در مونیخ برابر هم به میدان رفتند.

    در ابتدا آلمان توانست خیلی زود به گل برسد که این گل آفساید اعلام شد. آلمان ها سراسر حمله بودند تا اینکه روی یک ضدحمله دروزاه خود را باز شده دیدند.

    در ابتدا کریستیانو رونالدو توانست برای تیمش گلزنی کند تا طلسم خود را بشکند و برای اولین بار دروازه آلمان را باز کند. این دهمین گل رونالدو به نویر بود و باعث شد تا فوق ستاره پرتغالی شمار گل های ملی خود را به عدد ۱۰۷ برساند.

    در دقیقه ۳۵ بازی روبن دیاس مدافع پرتغالی به اشتباه دروازه خودی را گشود تا اولین گل آلمان در یورو ثبت شود و بازی برابر شود.

    یک گل به خودی دیگر در دقیقه ۳۹. این بار رافائل گوئررو دروازه خودی را گشود تا آلمان ۲ بر یک پیش بیفتد و نیمه اول با برد ژرمن ها همراه شود.

    در شروع نیمه دوم کای هاورتز به چیزی که حقش بود رسید و بالاخره دروازه پرتغال را باز کرد.

    در ادامه روبین گوسنس بازیکن آتالانتا ایتالیا با ضربه سر گل چهارم را نیز به ثمر رساند تا خیال تیمش از برد راحت شود.

    پرتغال سپس توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند. تاثیرگذاری رونالدو باعث شد تا توپ به دیگو ژوتا برسد تا این بازیکن گل دوم را نیز به ثمر برساند.

    هر چند در ادامه رناتو سانچس دیرک دروازه آلمان را نیز به لرزه درآورد ولی خط دفاع آلمان اجازه نزدیک شدن پرتغالی ها به دروازه خودی را نداد تا این دیدار با برتری ۴ بر ۲ آلمان به پایان برسد و پرگل ترین دیدار جام نیز ثبت شود.

     

    زور خروس ها به مجارها نرسید

    فرانسه در دومین دیدارش در چارچوب جام ملت های اروپا مقابل مجارستان متوقف شد.

    فرانسه و مجارستان در دومین دیدارشان در مرحله گروهی جام ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه فرانسه و مجارستان به ترتیب با ۴ و یک امتیاز موقتا در رده‌های اول و چهارم گروه F قرار گرفتند.

    در این دیدار فرانسه بازی را خوب شروع کرد و حتی در نیمه نخست می‌توانست توسط بنزما به گل نخست برسد اما مهاجم فرانسه با بی‌دقتی توپ را به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه نخست بود که مجارستان صاحب ضد حمله شدند و فیولا روی غفلت مدافعان فرانسه توانست از این موقعیت استفاده کند و دروازه حریف را باز کند.

    مجارستان نیمه دوم به خوبی بازی را کنترل کرد و توانست چند موقعیت خوب گل‌زنی هم ایجاد کند تا این که در دقیقه ۶۶ نفوذ ام باپه از جناح راست و پاس کات‌بک او به مقابل دروازه، گریزمان را در موقعیت عالی گل‌زنی قرار داد و مهاجم خروس‌ها به راحتی دروازه را باز کرد.

    پس از این گل شاگردان دیدیه دشان بازی را در اختیار گرفتند و تلاش زیادی کردند که گل پیروزی را به ثمر برسانند اما عملکرد خوب گولاچی، دروازه‌بان مجارستان مانع از گل‌زنی فرانسوی‌ها شد.

    از اتفاقات این دیدار می‌توان به گرمازدگی آدام زالای، مهاجم مجارستان در نیمه نخست اشاره کرد که منجر به تعویض اجباری این بازیکن شد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا

    مطالب مرتبط

  • پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • بازی های لیگ برتر فوتبال ایران لغو شد ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
  • توافق نهایی پرسپولیس با مدافع تیم ملی فوتبال ایران ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
  • پرسپولیس قهرمان شد ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر