تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهاقتصاد
  • کد خبر : 27056
  • تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
  • پ
    رییس اتحادیه مرغداران گیلان:

    ریختن تریاک در آب مرغداری ها صحت ندارد

    رییس اتحادیه مرغداران گیلان گفت: ریختن تریاک در آب مرغداری ها توسط مرغداران در استان گیلان را رد می کنم و این امر صحت ندارد.

    به گزارش عصر گیلان، فرهاد گیاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: گیلان جزء پنج استان برتر کشور در تولید مرغ است و از نظر کیفیت نیز توانسته است جزء سه استان برتر کشور در تولید مرغ باکیفیت باشد.

    وی در خصوص ریختن تریاک در آب مرغداری ها افزود: چنین چیزی ممکن نیست و این خبر را کاملا رد می‌کنم.

    گیاهی ادامه داد: هرگز ریختن تریاک در آب مرغداری ها اتفاق نیفتاده است و پراکنش چنین شایعه ای برای ضربه زدن به صنعت مرغداری است.

    وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی از مرغداری‌ها به طور مرتب در حال انجام است و اگر تاکنون چنین تخلفی مشاهده می‌شد حتما متوجه می شدیم.

    رییس اتحادیه مرغداران گیلان گفت: حتی اگر در رصدها چنین تخلفاتی آشکار نشود، حتما در نمونه گیری‌ها و آزمایشات باید وجود تریاک در مرغ ها مشخص شود که تاکنون چنین چیزی مشاهده نشده است.

    وی تصریح کرد: به شدت چنین خبری را رد می کنم و اصلا صحت ندارد.

    گیاهی با بیان اینکه مرغداران استان از جمله تولیدکنندگانی هستند که سلامت مردم و در نهایت سلامت جامعه برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: هیچ مرغداری چنین ریسکی نمی‌کند که با انجام چنین تخلفاتی موجبات تعطیلی واخد خود را فراهم کند.

    وی گفت: در گیلان به طور میانگین ۸۳۰ تا ۸۵۰ واحد مرغداری وجود دارد و شهرستان صومعه‌سرا بیش از دیگر شهرستان‌های دیگر گیلان مرغداری دارد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک

    مطالب مرتبط

    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر