تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 20033
  • تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
  • پ

    رضایی: اگر تخلف بد رفتاری با زندانیان تایید شود، برخورد می کنیم

    نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: اینکه چه کسانی مرتکب این تخلفات شده اند مهم نیست، بلکه مهم اراده ای است که باید در قوه قضاییه برای برخورد با خاطیان و در مجموع با چنین رفتارهایی باشد است.

    به گزارش عصر گیلان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، در مورد تصاویر هک شده از دوربین های زندان اوین، گفت: موضوع اصلی ما رسیدگی سریع به این مسئله است، باید اصالت و کم و کیف این فیلم ها تایید شود، و اگر تایید شد باید با فرد یا افرادی که با بدرفتاری با زندانیان، چنین تخلف یا جرمی را مرتکب شده اند شدیدا برخورد شود، ما اجازه نمی دهیم که با آبروی نظام و کشور بازی شود.

    ابراهیم رضایی اظهار کرد: اینکه چه کسانی مرتکب این تخلفات شده اند مهم نیست، بلکه مهم اراده ای است که باید در قوه قضاییه برای برخورد با خاطیان و در مجموع با چنین رفتارهایی باشد است.

    این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد بازدید احتمالی کمیسیون امنیت ملی از زندان ها، گفت: ما سال گذشته از زندان اوین بازدید داشتیم، ولی اخیرا بحثی مطرح نشده است.

    وی ادامه داد: بنده در این یک سال و چند ماه دوره نمایندگی، هم از زندان حوزه انتخابیه و هم از زندان اوین بازدید داشتم. در بازدیدها اکثر قریب به اتفاق زندانیان از برخورد مامورین راضی بودند.

    رضایی با اشاره به ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون اصل نود برای ورود به موضوع بدرفتاری با زندانیان زندان اوین، افزود: ما در کمیسیون این مسئله را با دقت مورد بررسی قرار می دهیم و اگر به این نتیجه برسیم و ضرورتی به بازدید از زندان اوین و سایر زندان های کشور بود قطعا این بازدید انجام می شود.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : عصر ایران
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر