تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 16915
  • تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۷
  • پ
    فرمانده انتظامی فومن:

    رسانه نیروی محرک در روند توسعه هر منطقه ای محسوب می شود

    فرمانده نیروی انتظامی فومن با اشاره به نقش مهم رسانه ها در آگاهی بخشی، گفت: رسانه نیروی محرک در روند توسعه هر منطقه ای محسوب می شود.

    به گزارش عصر گیلان، سرهنگ حمیدرضا فیضی عصر پنج شنبه در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار ضمن تسلیت ایام محرم روز خبرنگار را گرامی داشت و گفت: اصحاب رسانه چشم بینا و گوش شنوای مردم و مسئولان به شمار می روند.

    وی با بیان اینکه زمانی نفوذ رسانه در جامعه بالا می رود که رسانه فعال، تحلیل گر، شفافیت و نقد منصفانه را سرلوحه کارهای خود قرار دهد، تصریح کرد: رسانه ها نیروهای محرک در روند توسعه یک جامعه پویا به شمار می روند.

    سرهنگ فیضی به برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباشی که همواره سلامت جامعه را در خطر می اندازند اشاره و اضافه کرد: زرد نویسی، شانتاژ خبری و انتقال اخبار سو خوراکی برای رسانه های معاند و غربی است و خبرنگاران باید در این خصوص دقت نظر بیشتری داشته باشند.

    فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه فومن شهری مذهبی است، ادامه داد: اصناف و بازاریان به مسافرانی که با لباس‌های نامتعارف به آنها مراجعه می‌کنند خدماتی ارائه ندهد و مردم نیز در صورت مشاهده اینگونه افراد مراتب را به پلیس گزارش دهند.

    وی به صاحبان مسافر کاشانه ها درباره افرادی که با عنوان مسافر مبالغ هنگفتی برای اجاره منازل مسکونی آنها می دهند، هشدار داد و گفت: احتمال بزهکار بودن این افراد وجود دارد.

    سرهنگ فیضی زیر بنای تمامی فعالیت های اجتماعی را امنیت عنوان کرد و افزود: انتقال احساس امنیت وظیفه رسانه ها است که این مهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

    گفتنی است؛ در پایان این مراسم فرماندهی انتظامی این شهرستان از خبرنگاران این شهرستان به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار تجلیل به عمل آورد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر