تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 25596
  • تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
  • پ

    دوندگان پیشکسوت گیلان در مسابقات کشوری ۱۴ مدال کسب کردند

    دوندگان پیشکسوت گیلان با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور ۱۴ مدال کسب کردند.

    به گزارش عصر گیلان، در چهارمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان کشور که از پنج شنبه هفته گذشته در تهران آغاز شد و تا روز یکشنبه هفته جاری ادامه داشت، دوندگان گیلانی موفق به کسب پنج مدال طلا، سه مدال نقره و ۶ مدال برنز شدند.

    رئیس هیات دوومیدانی گیلان در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: در جریان این رقابت ها و در بخش بانوان، خدیجه اسماعیل پور ورزشکار شایسته گیلانی خوش درخشید و در نهایت موفق به کسب چهار مدال شد، تا برترین ورزشکار گیلانی حاضر در این دوره از مسابقات شود.

    عنایت حسن پور افزود: این بانوی ورزشکار استان گیلان در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال، مقام اول و مداال طلای دوی ۴۰۰ متر و مدال طلای دوی یکهزار و ۵۰۰ متر را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دوی پنج هزار متر و مقام سوم و مدال برنز رله امدادی سوییسی را تصاحب کرد.

    وی اضافه کرد: همچنین در رقابت های رده سنی ۴۵ تا ۵۰ سال بانوان، بیتا غفاری دیگر ورزشکار شایسته گیلانی در دوی ۱۵۰۰ متر مقام قهرمانی و مدال طلا و همچنین در ماده پنج هزار متر پیاده و رله امدادی سوییسی نیز موفق به کسب ۲ مدال برنز شد.

    رییس هیات دوومیدانی گیلان بیان کرد: هاجر یوسفی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در رقابت های دوومیدانی پیشکسوتان کشور نیز، مقام سوم و مدال برنز دوی پنج هزار متر، خدیجه سفالی مقام سوم رله امدادی سوییسی و میترا جعفرپور مقام سوم رله امدادی سوییسی را در رده های سنی مختلف کسب کردند.

    حسن پور خاطرنشان کرد: در بخش آقایان نیز، شعبانعلی پرکار ورزشکار باسابقه استان گیلان در رشته پرتاب وزنه مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد، فرامرز احمدی دیگر ورزشکار پیشکسوت گیلانی مدال نقره رشته پرش ارتفاع را تصاحب کرد، همچنین مهدی کاظمی مقام اول و مدال طلای پرتاب وزنه و اسلام دولتی نیز مدال نقره دوی ۴۰۰ متر را برای گیلان به ارمغان آوردند.

    در رقابت های دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان کشور، زبده ترین ورزشکاران این رده سنی از استان های مختلف حضور داشتند که در ۲ بخش بانوان و آقایان، در مواد مختلف در مجموعه ورزشی انقلاب تهران با هم به رقابت پرداختند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایرنا

    مطالب مرتبط

  • پرسپولیس قهرمان شد ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
  • توافق نهایی پرسپولیس با مدافع تیم ملی فوتبال ایران ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
  • بازی های لیگ برتر فوتبال ایران لغو شد ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
  • پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر