تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 20007
  • تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
  • پ

    دستگیری کلاهبردار میلیاردی در رشت

    فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیارد ریالی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان در رشت خبر داد.

    به گزارش عصر گیلان، سردار عزیزاله ملکی گفت: با شکایت چند نفر مبنی بر کلاهبرداری فردی که با فروش زمین با جعل اسناد، سندسازی می‌کرد و زمین‌های فروخته شده را به خریداران تحویل نمی‌داد بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه با بررسی‌های میدانی و استعلام از اداره ثبت و اسناد، مالکان واقعی املاک مورد نظر شناسایی شدند افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از هماهنگی قضائی با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم اصلی این پرونده‌ها را در رشت شناسایی و وی را دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی گیلان گفت: متهم که به همراه همدستش در یک بنگاه معاملاتی با سندسازی جعلی و تنظیم مبایعه‌نامه‌های صوری اقدام به کلاهبرداری می‌کرد پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

    سردار ملکی با اشاره به کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی متهمان افزود: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات پلیس به ۲ فقره کلاهبرداری اعتراف و به مراجع قضائی معرفی شد.

    سردار ملکی در پایان با بیان اینکه اقدامات لازم برای دستگیری همدست متهم ادامه دارد از شهروندان خواست، قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی با استعلام از اداره ثبت، نسبت به مشاهده اصل سند نیز اقدام کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : خبرگزاری صدا و سیما
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر