تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 9871
  • تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
  • پ

    درخشش دانمارکی ها ادامه دارد/ صعود به یک چهارم نهایی با دبل دولبرگ

    دانمارک با پیروزی ۴ بر صفر مقابل ولز به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا صعود کرد.

    به گزارش عصر گیلان، دانمارک و ولز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار در ۹۰ دقیقه با برتری ۴ بر صفر دانمارک به پایان رسید. کسپر دولبرگ در دقایق ۲۷ و ۴۸ ، یواکیم مله در دقیقه ۸۸ و مارتین برایت ویت برای دانمارک گلزنی کردند. دانمارک با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و باید منتظر برنده دیدار هلند و جمهوری چک باشد.

    در این بازی ابتدا ولز بود که بازی برتری از خود به نمایش گذاشت و حتی می توانست توسط گرت بیل به گل برسند، اما این اتفاق رخ نداد. از دقیقه ۲۰ به بعد اما دانمارک توپ و میدان را در اختیار گرفت و بالاخره توانست در دقیقه ۲۷ روی شوت دقیق و از پشت محوطه جریمه دولبرگ به گل نخست برسد.

    پس از این گل دانمارک همچنان میدان داری کرد تا این که در ابتدای نیمه دوم روی نفوذ برایت ویت از جناح راست و اشتباه ویلیامز، مدافع ولز، دولبرگ توانست مقابل دروازه حریف صاحب توپ شود و با شوتی محکم دروازه ولز را برای بار دوم باز کند. پس از این گل ولز تلاش کرد با ایجاد تغییراتی به بازی برگردد و حتی توانست چند موقعیت خوب گل‌زنی هم ایجاد کند اما بازی هوشمندانه و خونسرد دانمارکی ها مانع از به ثمر رسیدن موقعیت های ولز شد.

    در دقیقه ۸۸ بازی یواکیم مله توانست دومین گل خود در این رقابت ها را به ثمر برساند و برایت ویت مهاجم بارسلونا نیز دهمین گل ملی خود را به ثمر رساند و گل چهارم را برای دانمارک صبت کرد تا این دیدار با برتری ۴ بر صفر دانمارک خاتمه یابد.

    همچنین هری ویلسون از تیم ملی ولز در دقیقه ۹۰ از زمین بازی اخراج شد تا ولز با ۲ اخراجی در این رقابت ها، در صدر بداخلاف ترین تیم ها قرار گیرد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا

    مطالب مرتبط

  • پرسپولیس قهرمان شد ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
  • پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر