تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 45741
  • تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
  • پ
    امام جمعه صومعه سرا:

    جهش در تولید باید همراه با جهش در نیروی کار باشد

    حجت الاسلام راشدی گفت: تولید بر اساس کیفیت و دانش جای خو را در بازارهای جهانی باز می کند جهش در تولید باید با جهش در نیروی کار مقارن باشد.

    به گزارش خبرنگار عصر گیلان از صومعه سرا، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری در مورد نامگذاری سال 1401 گفت: انتخاب شعار سال توسط رهبر انقلاب نشانه این است که رهبر انقلاب در تولید اقتصاد محور نگاه هدفمند دارد. در چند سال اخیر نامگذاری سال با تولید آغاز شد مانند تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ملی، اقتصاد ملی تولید و اشتغال، رونق تولید جهش تولید و سال 1400 نیز تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بود از اینجا مشخص می شود که رهبر انقلاب به اهمیت تولید و کیفیت ان و کمیت و رشد تولید توجه دارند.

    امام جمعه شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: انچه شعار سال را متمایز از سالهای قبل می کند تاکید رهبر انقلاب بر کیفی بودن تولید است . شعار امسال با موضوع تولید دو ویژگی را مطرح می کند که تولید دانش بنیان و اشتغال افرین است که این ها همان ویژگی تولید مطلوب است.

    وی گفت: اگر میی خواهیم تولید مطلوب در صنعت و کشاورزی داشته باشیم باید این دو ویژگی را رعایت کنیم ، تولید باید بر اساس یک دانش، آگاهی صحیح، و توجه به نیازهای جامعه و نتایج آن توجه کند. تولید باید هزینه را کم و کیفیت را بالا ببرد و رقابت با تولیدات جهانی مورد توجه قرار بگیرد.

    حجت الاسلام راشدی تصریح کرد: تولید بر اساس کیفیت و دانش جای خو را در بازارهای جهانی باز می کند جهش در تولید باید با جهش در نیروی کار مقارن باشد. رهبر انقلاب در شعار سال مشکل اصلی کشور را مورد تاکید قرار دادند و در سالهای گذشته نیز به ان توجه داشتند و مشکل اصلی کشور را معیشت و مسئله تورم بیان کردند که ریشه کنی ان باید با دو ویژگی علمی ، نیاز و کیفیت امکان پذیر است .

    وی گفت: در شعار امسال با دو قید دانش بنیان و با رویکرد اشتغال افرینی مهمترین راه رسیدن به قطع وابستگی است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر