تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 49080
  • تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
  • پ
    رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور:

    تیم های سحر در همه شهرهای ایران راه اندازی می شود

    رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به راه اندازی تیم های سحر در همه شهرهای کشور، گفت: آموزش های تخصصی به این تیم ها به کودکان در زمان حوادث کمک می کند.

    به گزارش عصر گیلان، محمد گل افشان بعد از ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه دومین کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک استان گیلان در فومن، گفت: با هدف گذاری‌های انجام شده تیم‌های سحر در تمامی شهرهای کشور راه اندازی می‌شوند.

    رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور افزود: تیم‌های سحر با فراگیری آموزش‌های تخصصی کمک‌های زیادی در زمان حوادث به کودکان حادثه دیده انجام می‌دهند.

    شرکت ۲۲ نفر از سرتیم های سحر در کارگاه آموزشی

    در ادامه مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی به جوانان داوطلب عضو تیم‌های سحر تأثیر زیادی در کمک رسانی آنها به کودکان و افراد مصدوم در زمان حوادث دارد.

    سیاوش غلامی افزود: در دومین کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک جمعیت هلال احمر گیلان ۲۲ نفر از سرتیم های سحر شهرستان‌های مختلف گیلان آموزش‌های حمایت روانی و حفاظت و یاری کودکان در زمان حوادث را طی ۳ روز به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

    وی اضافه کرد: جوانان فعال جمعیت هلال احمر از ۱۵ استان کشور در این طرح شرکت کرده اند.

    اهمیت ایجاد امنیت روانی در زمان حوادث

    موسی فکور فرماندار فومن و سید علی منیری معاون دانشجویی جمعیت هلال احمر کشور هم در این مراسم امداد رسانی جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر را در زمان حوادث برای نجات جان مصدومان و ایجاد امنیت روانی و اجتماعی بسیار تأثیر گذار دانستند و بر توسعه آموزش‌های تخصصی برای داوطلبان تاکید کردند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر