تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهفرهنگ و هنر
  • کد خبر : 48297
  • تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
  • پ
    مدیر بسیج رسانه صومعه سرا مطرح کرد:

    تفکیک بیمه خبرنگاران از هنرمندان

    فلاحتکار به تفکیک بیمه خبرنگاران از هنرمندان اشاره کرد و افزود: اگرچه همه جا سخن از این است که خبرنگاری جزء مشاغل سخت محسوب می شود، اما در عمل ما چیزی نمی‌ بینیم و انتظار می‌رود با تفکیک بیمه خبرنگاران از هنرمندان سختی کار به همکاران تعلق گیرد.

    به گزارش خبرنگار عصر گیلان از صومعه سرا، مائده فلاحتکار ضیابری در نشست اصحاب بسیج رسانه با نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رسانه ها در آرامش و امیدآفرینی در سطح جامعه و استان نقش مهمی دارند، اما متاسفانه اکثر این قشر زحمت کش که درد و مشکلات دیگران را پیگیری و رفع می کنند، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

    مدیر بسیج رسانه صومعه‌ سرا با بیان اینکه متاسفانه اصحاب رسانه فاقد بیمه و حقوق ثابت هستند افزود: اگرچه بسیاری از خبرنگاران از طریق صندوق اعتباری هنر بیمه شده‌اند اما خویش‌فرما هستند و مدیران مسئول از بیمه کردن خبرنگاران اجتناب می‌کنند.

    وی با بیان اینکه از نماینده محترم خواسته می‌شود تا پیگیر مشکلات خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی باشد گفت: بسیاری از خبرنگاران شهرستان دارای سابقه چندین ساله در امر خبرنگاری هستند و انتظار می‌رود در دستگاه‌های اجرایی از این قشر به عنوان روابط عمومی استفاده شود.

    فلاحتکار خواستار تفکیک بیمه خبرنگاران از هنرمندان شد و تصریح کرد: اگرچه همه جا سخن از این است که خبرنگاری جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود، اما در عمل ما چیزی نمی‌بینیم و انتظار می‌رود با تفکیک بیمه خبرنگاران از هنرمندان سختی کار به همکاران تعلق گیرد.

    مدیر بسیج رسانه صومعه‌ سرا خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری چنین نشست‌هایی، نتایج خوبی در راستای رفع مشکلات همکاران رسانه‌ای در سطح شهرستان و استان کسب شود.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر