تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهفرهنگ و هنر
  • کد خبر : 49321
  • تاریخ انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
  • پ
    استاندار گیلان:

    تعهد به موازین اخلاقی مهم ترین ویژگی «کیومرث صابری» بود

    استاندار گیلان با اشاره به اینکه تعهد به موازین اخلاقی و شوخ طبعی مهم ترین ویژگی «کیومرث صابری فومنی» بود، گفت: گل آقای ایران با زبان طنز انتقادات را به کام مسئولان شیرین می کرد.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی عصر پنج شنبه در ششمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر «طنز پهلو ۶» اظهار کرد: شوخ طبعی و تعهد به موازین اخلاقی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی و کاری کیومرث صابری فومنی بود.

    استاندار گیلان با بیان اینکه شهرستان فومن معرف چهره‌های علمی، فرهنگی، هنری و مذهبی بزرگی در سطح ملی و بین المللی است، گفت: چهره‌هایی همانند آیت الله بهجت، کیومرث صابری، شیون فومنی از جمله این چهره‌ها هستند.

    عباسی با اشاره به اینکه کیومرث صابری فومنی با ادبیات، هنر و با زبان طنز انتقادات را به کام مسئولان شیرین می‌کرد، ادامه داد: ما مسئولین نیز از انتقادهای سازنده قطعاً استقبال می‌کنیم.

    وی به پیگیری و تلاش‌ها ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله که مقصد گردشگران ایرانی و خارجی است، اشاره کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک ارزیابان یونسکو به این شهر سفر می‌کنند و جلسه‌ای برای گزارش عملکرد از رفع موانع در ماسوله با حضور ادارات مربوطه برگزار می‌شود.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر

    مطالب مرتبط

  • تفکر و مکتب شهید جمهور در جامعه بسط داده شود ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر