تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 47087
  • تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
  • پ
    معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا تاکید کرد:

    تعطیلی خودسرانه نانوایی ها پذیرفتی نیست/ وظیفه داریم آرامش روانی جامعه را تامین کنیم

    معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری صومعه سرا گفت: تعطیلی واحد‌های نانوایی اصلا پذیرفتی نیست، این اقدام منجر به پلمب آن واحد می شود.

    به گزارش خبرنگار عصر گیلان از صومعه سرا، داود توفیقی در جلسه اضطراری آرد و نان، با بیان اینکه تعطیلی واحد‌های نانوایی اصلا پذیرفتی نیست، اظهار کرد: تعطیلی خودسرانه نانوایی ها منجر به قطع سهمیه آرد و پلمب این واحدها می شود.

    وی افزود: این اقدام در این زمان که مخصوصا با ایام کار کشاورزی تقارن دارد بحرانی دیگر را در شهرستان می آفریند.

    توفیقی همچنین خواستار توزیع به موقع آرد از سوی تعاونی ها و تشدید بازرسی ها به ویژه در ساعات بعداز ظهر شد و اضافه کرد: وظیفه داریم تا با برنامه ریزی درست، آرامش شهروندان را حفظ و امنیت روانی جامعه را تامین کنیم.

    وی با بیان اینکه آرد مورد نیاز نانوایان باید با حساسیت و به موقع و در ساعت مقرر به دست آنان برسد، گفت: در این راستا هیچ توجیهی از سوی اتحادیه تعاونی روستایی پذیرفتنی نیست.

    معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری صومعه سرا با تاکید بر اینکه لیست فوق العاده باید قبل از پنچم هر ماه از شهرستان به اداره غله استان ارسال شود، افزود: اتحادیه نانوایی ها نیز نسبت به ارسال پیامک در راستای خودداری تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در ساعات کاری و رعایت سایر موارد اقدام نماید.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر