تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 25269
  • تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
  • پ

    تجلیل از سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در بندر انزلی

    مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران و کادر فنی این تیم در فرمانداری شهرستان بندر انزلی تجلیل شدند.

    به گزارش عصر گیلان، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در این مراسم گفت: افتخار آفرینی زنان ورزشکار ایرانی در فوتبال نشان داد با اعتماد و حمایت از زنان می توان به دستاوردهای شگفت انگیزی رسید.

    مریم ایراندوست با تشکر از نگاه و حمایت برابری که فدراسیون فوتبال به تیم زنان داشت، گفت: این حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری از تیم بانوان موجب شد تیم آمادگی لازم را برای شرکت در تورنمنت های بین المللی بدست آورد.

    وی افزود: دختران ما از ظرفیت بالایی برخوردارند و استعدادهای تکنیکی نابی دارند که نیازمند اتحاد ، انسجام و مدیریت صحیح است.

    سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی فوتبال بانوان توانست در سایه همدلی و اتحاد تیم اردن و بنگلادش را رقابت های جام ملت های فوتبال زنان آسیا شکست دهد و به دور بعد این رقابتها صعود کند. سایر فدراسیون ها باید از فدراسیون فوتبال الگو برداری کرده و از ورزش بانوان حمایت کنند.

    ایراندوست خاطر نشان کرد: اگر بستر لازم برای دختران این سرزمین فراهم شود می توانیم شاهد قهرمانی زنان ورزشکار کشورمان در همه بخش‌های ورزشی باشیم.

    فرماندار بندر انزلی نیز در این مراسم گفت: حاکمیت باید در کنار ورزشکاران باشد تا اتفاقات خوبی در بخش های مختلف ورزشی رخ دهد. راه یابی تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا افتخاری برای کشور و مایه مباهات بانوان است که علی رغم حواشی ، فشارها و استرس ها توانستند در میادین بین المللی خوش بدرخشند.

    اسماعیل میرغضنفری اظهار داشت: ایراندوست با وجود همه مشکلات توانست با هدایت و مدیریت صحیح، شرایط تیم ملی فوتبال بانوان را برای صعود فراهم کند و این اقدام شایسته تقدیر است.

    ایراندوست فرزند نصرت ایراندوست بازیکن پیشین باشگاه فوتبال زنان ملوان بندر انزلی و مربی فوتبال آقایان است که هدایت تیم ملی فوتبال زنان ایران را در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا برعهده داشت و توانست با پیروزی مقابل تیم‌های بنگلادش و اردن برای اولین‌بار به دور نهایی این رقابت‌ها صعود کند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایرنا

    مطالب مرتبط

  • بازی های لیگ برتر فوتبال ایران لغو شد ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
  • پرسپولیس قهرمان شد ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
  • پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • توافق نهایی پرسپولیس با مدافع تیم ملی فوتبال ایران ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر