تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 58963
  • تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
  • پ
    رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان:

    بیشتر اغتشاشگران پس از فروکش کردن هیجانات ابراز پشیمانی کردند

    رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: طی صحبتهای اولیه که با دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر داشتیم، بیشترآنان پس از فروکش کردن هیجاناتشان از اقدامات خود ابراز پشیمانی و ندامت کردند.

    به گزارش عصر گیلان، حجت الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در رشت اظهار داشت: صحبت و راهنمایی‌های ما باعث می‌شود تا هیجانات جوانان و نوجوانان کاهش یابد و از سوی دیگر نقشه‌ها و نیرنگ‌های شوم دشمنان برای آنان روشن شود و به همین دلیل اکثر افراد پس از بازداشت پشیمان می‌شوند.

    وی به اجرای امر به معروف و نهی از منکر از سوی همه آحاد و دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و گفت: امر به معروف فریضه ای همگان است و همه دستگاه‌ها و اقشار جامعه باید نقش و وظیفه خود را در این خصوص انجام دهند و همه دست به دست هم داده تا دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

    وی به وظیفه و اهداف عقیدتی سیاسی اشاره و بیان کرد: ارتقای معنویت دینی، مذهبی، بصیرتی و قرآنی نیروهای انتظامی از وظایف اصلی عقیدتی سیاسی است تا نیروی کارآمد در تراز انقلاب اسلامی در عرصه نظامی حضور داشته باشد.

    رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان اضافه کرد: بصیرت افزایی و ارتقای معنویت نیروهای نظامی و انتظامی از وظایف ماست زیرا نقش و حضور روحانیت در این زمینه هدایت معنویت سیاسی است.

    حجت الاسلام اسدی ارجمندی به فعالیت‌های این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه عقیدتی سیاسی معاونت‌های زیادی دارد که معاونت تبلیغات، تربیت و آموزش، آگاهی سیاسی و امور فرهنگی از مهمترین آنان می‌باشد.

    وی اظهار کرد: در این میان وظیفه معاونت تبلیغات بسیار مهم است و در این معاونت در گیلان نیز طی امسال برنامه‌های مختلفی را انجام داده ایم که می توان به برگزاری ۴۴۰ محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان، اعزام سفیران قرآن به کلانتری‌ها و تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی گیلان اشاره کرد.

    وی افزود: هم اکنون ۳۰۱ شاغل در نیروهای انتظامی گیلان حافظ یک تا ۳۰ جزء قرآن کریم هستند و همچنین ۱۳۱ نفر از اعضای خانواده‌های نیروهای انتظامی گیلان نیز بین یک تا ۳۰ جزء قرآن کریم را حفظ هستند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایرنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر