تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 33100
  • تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
  • پ
    رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا خبر داد:

    برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس صومعه سرا

    رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا از برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی با شعار طلایه دار گام دوم انقلاب در مدارس این شهرستان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار عصر گیلان، حسین بالو با اشاره به بیست و چهارمین دوره‌ی انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس صومعه سرا، اظهار کرد: انتخابات شورای دانش آموزی با شعار طلایه دار گام دوم انقلاب از 19 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در 155 مدرسه شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

    وی با بیان اینکه 14000 دانش آموز دوره های تحصیلی از پایه‌ی سوم ابتدایی به بالا می‌توانند در انتخابات مشارکت داشته باشند و داوطلبان عضو هیئت ‌رئیسه‌ی شورای دانش‌آموزی باشند، تصریح کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارسی که مجوز بازگشایی حضوری را دارند، بصورت حضوری و با با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

    وی همچنین در ادامه تاکید کرد: مدارس پرجمعیتی که به دلیل شرایط کرونایی مجوز بازگشایی ندارند می‌توانند تا پایان آبان ماه انتخابات را به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی و شبکه‌ی شاد برگزار کنند.

    رییس آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اینکه انتخابات شورای دانش‌آموزی فرصتی بی‌نظیر است تا دانش‌آموزان در این فضا برای قبول مسئولیت ‌های بزرگ‌تر در آینده تمرین کنند و آماده شوند، بیان کرد: شوراهای دانش‌آموزی‌ به عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار مدارس با هدف توانمندسازی و تقو یت مهارت‌های اجتماعی و مدنی دانش‌آموزان و مشارکت آنان در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی تشکیل شده است و گامی بـرای تمریـن و تجربـه مسـئولیت‌پذیری، مشارکت‌جو یی است.

    حسین بالو گفت: شورای دانش آموزی به معنای کار گروهی و تقویت خودباوری و اعتماد به نفـس دانش آموزان در مدرسه اسـت.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر