تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهورزشی
  • کد خبر : 8696
  • تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۵
  • پ
    شانزدهمین دوره جام ملت های اروپا؛

    برد جمهوری چک مقابل اسکاتلند / شکست لهستان برابر اسلواکی / تساوی اسپانیا و سوئد

    جمهوری چک با نتیجه ۲ بر صفر از سد اسکاتلند گذشت و در صدر جدول قرار گرفت.

    به گزارش عصر گیلان، جمهوری چک و اسکاتلند در نخستین دیدارشان در چارچوب رقابت های جام ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر چکی ها به پایان رسید.

    پاتریک شیک در دقایق ۴۲ و ۵۲ دو گل جمهوری چک را به ثمر رساند. با این نتیجه جمهوری چک بالاتر از انگلیس، صدرنشین گروهش شد و اسکاتلند در رده چهارم قرار گرفت.

    اسکاتلند در این دیدار بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و می‌توانست برنده بازی باشد اما هوشمندی بازیکنان جمهوری چک باعث شد که آنها با یک نمایش حساب شده از زمین بازی برنده خارج شوند.

    پاتریک شیک، زننده دو گل جمهوری چک در نیمه نخست با یک ضربه سر زیبا گل نخست و در نیمه دوم روی ضد حمله تیمش و دید خوبی که داشت موفق شد از میانه زمین دروازه اسکاتلند را باز کند.

    اسکاتلند در حالی نتوانست در این بازی به گل برسد که یک بار تیرک دروازه چک را هم به لرزه درآورد.

     

    شکست لهستان برابر اسلواکی در شب کم فروغ لواندوفسکی

    دیدار دو تیم لهستان و اسلواکی با برتری ۲ بر یک اسلواکی به پایان رسید.

    دو تیم فوتبال لهستان و اسلواکی در اولین دیدار خود در ورزشگاه زنیت آرنا روسیه به مصاف هم رفتند. اسلواک ها در دقیقه ۱۳ می توانستند به گل اول برسند که شوت زیبای دودا با اختلاف ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

    در ادامه و در دقیقه ۱۸ حرکت روبرت ماک و شوت او از زاویه بسته به ووزچک شزنی برخورد کرد و وارد دروازه لهستان شد تا اسلواکی از حریف خود پیش بیفتد.

    تلاش یاران روبرت لواندوفسکی برای زدن گل تساوی بخش راه به جایی نبرد تا نیمه اول با برتری یک گله اسلواکی خاتمه یابد.

    لهستان خیلی زود در نیمه دوم توانست گل خورده را پاسخ دهد. کارول لینتی توانست اولین گل لهستان را در این جام به ثمر برساند و بازی یک بر یک مساوی شود. در ادامه و در دقیقه ۵۸ لواندوفسکی شانس خود را برای گلزنی از روی یک ضربه ایستگاهی امتحان کرد که ضربه او با برخورد به دیوار دفاعی به کرنر رفت.

    گریگوری کریچوویاک در دقیقه ۶۲ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا تیمش ۱۰ نفره شود و او نیز بازی بعدی برابر اسپانیا را از دست بدهد.

    بعد از ۱۰ نفره شدن لهستان، اسلواکی توانست بیشتر بر بازی مسلط شود و این بار میلان اشکرینیار پیش تاخته در شلوغی محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و توانست دروازه شزنی را برای بار دوم باز کند و این دیدار با برتری ۲ بر یک اسلواکی به پایان برسد.

     

    اسپانیا صفر – سوئد صفر / منفعل مثل تیکی تاکا

    اسپانیا در نخستین دیدارش در مقابل سوئد متوقف شد.

    اسپانیا و سوئد در چارچوب مرحله گروهی رقابت های جام ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه اسپانیا و سوئد پایین‌تر از اسلواکی سه امتیازی در رده دوم و سوم گروه E رقابت ها قرار گرفتند.

    اسپانیا در حالی در این بازی نتوانست پیروز شود که ۸۵ مالکیت توپ را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم بیش از ۸۰۰ پاس به یکدیگر دادند، اما این برتری آماری منجر به پیروزی آن‌ها نشد.

    البته نباید از عملکرد دفاعی و تهاجمی خوب سوئد مقابل نمایش مالکانه اسپانیایی ها چشم پوشی کرد. سوئدی ها در این دیدار با دفاع تیمی منسجم مانع از گل‌زنی بازیکنان اسپانیا شدند و در مقابل، نمایش درخشان ایساک، مهاجم جوان سوئد در ضد حملات می توانست در عین ناباوری منجر به گلزنی این تیم مقابل اسپانیا شود که بی دقتی مارکوس برگ مانع از رخ دادن این اتفاق شد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا

    مطالب مرتبط

  • پرسپولیس قهرمان شد ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
  • بازی های لیگ برتر فوتبال ایران لغو شد ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
  • پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
  • توافق نهایی پرسپولیس با مدافع تیم ملی فوتبال ایران ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
  • نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر