تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 61453
  • تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
  • پ
    نماینده ولی‌فقیه در گیلان مطرح کرد؛

    بانوان فعال فرهنگی با رفتار آگاهانه در راستای ترویج حجاب حرکت کنند

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به هراس دشمن از بانوان محجبه گفت: بانوان فعال فرهنگی با رفتار و گفتار آگاهانه در راستای ترویج حجاب حرکت کنند.

    به گزارش عصر گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر شنبه در همایش پاسداشت «مقام مادر و روز زن» در سالن اجتماعات حسینیه شاهد و ایثارگر گیلان ضمن تبریک ایام ولادت دخت نبی مکرم اظهار کرد: رابطه افراد با روانشناسان دینی در کاهش آلام و افزایش مقاومت انسان تأثیرگذار است و این امر باید جدی تر گرفته شود.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مادران شهدا هنرمندان تاریخ هستند، افزود: مادران شهدا با ایمانی راسخ و صبری مثال زدنی در راه دین خدا ایستادگی کردند و در این راه دچار عقب نشینی و غرور نشدند و این مایه افتخار و نشان هنرمندی و شخصیت والای آنان است.

    آیت الله فلاحتی با تاکید بر مقاومت و صبر بانوان فعال دینی در راه تربیت افراد گفت: در عرصه تربیتی حتی اگر تعداد شرکت‌کنندگان کلاس‌هایتان اندک بود همچنان در میدان حضور داشته باشید و گله نکنید.

    امام جمعه رشت با اشاره به اینکه خانه داری باید اولویت زن مسلمان باشد، تصریح کرد: مادر مسلمان موفق باید بتواند فرزند خود را به درستی به تعالیم دینی تربیت کند و آرامش را در خانه خود حاکم کند.

    وی با تاکید بر برگزاری اجتماع بانوان به‌صورت ماهانه توسط بانوان نخبه، فعالان دینی و زنان جهادگر گیلان افزود: در این نشست‌ها تجارب موفق خود در حوزه تربیتی و اعتقادی منتقل کنید و با مشورت یکدیگر ناهنجاری‌های اجتماع را کاهش دهید.

    آیت‌الله فلاحتی تاکید کرد: اماکن لازم برای برگزاری اجتماع و نشست این بانوان از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مهیا شود.

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن از چادر و حجاب زنان جامعه اسلامی هراس دارد، گفت: بانوان فعال با رفتار و گفتار آگاهانه و مناسب در جهت ترویج عفاف و حجاب و محجبه کردن دختران تلاش کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر