تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 4601
  • تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
  • پ

    بازدید استاندار از جمعیت هلال احمر گیلان

    در نخستین روز از هفته ی جمعیت هلال احمر و همزمان با روز جهانی صلیب سرخ، استاندار با حضور در محل امداد و نجات و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گیلان از مجموعه ی توانمندی ها و امکانات امدادی، خدماتی و تجهیزاتی آن بازدید کرد.

    به گزارش عصر گیلان، دکتر ارسلان زارع در حاشیه ی این بازدید امکانات و قابلیت های جمعیت هلال احمر گیلان را برای مواجه با حوادث غیر مترقبه قابل توجه و رضایت بخش توصیف کرد و افزود: تراکم جمعیت از یک سو و ورود میلیونی گردشگر در تعطیلات مختلف سال و از همه مهم تر حادثه خیز بودن این استان موجب شده تا ضرورت تجهیز روز افزون اماکن، امکانات و توانمندی های جمعیت هلال احمر گیلان هر چه بیشتر احساس شود.

    استاندار با اشاره به توامندی های چشمگیر یگان های امدادی و واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به برنامه‌ی دولت برای توسعه ی پایگاه ها و مراکز امداد و نجات هلال احمر در سراسر استان پرداخت و افزود: بزودی ۳ پایگاه به مجموع پایگاه های ۲۷ گانه ی امداد و نجات استان اضافه می شود.

    ارسلان زارع هم چنین با بیان اینکه یگان واکنش سریع جمعیت هلال احمر گیلان سال گذشته رتبه‌ی نخست کشور را بدست آورده تصریح کرد: تعامل منطقی مردم با هلال احمر و حضور داوطلبانه ی جوانان خلاق و مشتاق استان در ماموریت های امدادی این جمعیت زمینه‌ی ارتقاء عملکرد این سازمانی حمایتی و خدمات رسان را فراهم نموده است.

    مدیر کل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این مراسم از اتخاذ تدابیر لازم برای ارایه‌ی امکانات پزشکی و دستگاه های اکسیژن ساز این جمعیت به بیماران نیازمند خبر داد و افزود: مردم نیازمند به این تجهیزات می توانند با مراجعه به هلال احمر شهرستان های استان، بطور رایگان و در قالب ودیعه از این امکانات بهره مند شوند.

    غلامی هم چنین از آغاز اجرای طرح سحاب یا سامانه ی حرکت های امدادی و پیشگیرانه در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در مناطق مختلف بویژه نواحی محروم استان، انواع توصیه های پزشکی و راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا را به مخاطبان ارایه می‌کنند.

    وی گفت: سامانه ی اینترنتی جمعیت هلال احمر با آدرس khadem. Ir و khadem. Learn. Ir نیز آماده‌ ارایه‌ انواع خدمات آموزشی به مخاطبان است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : خبرگزاری صدا و سیما
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر