تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 51176
  • تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
  • پ
    استاندار گیلان:

    ایران کشوری مقتدر در عرصه امنیت داخلی و خارجی است

    استاندار گیلان، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر در عرصه امنیت داخلی و خارجی است، گفت: دشمنان ارزش این امنیت را می دانند و لذا روی آن دست گذاشته اند.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان، با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار کرد: فرمایشات رهبر انقلاب فصل الخطاب بود و همگان بایستی براساس همین نقشه راه حرکت کنیم و بصیرت داشته باشیم و دشمن را بشناسیم.

    وی با بیان اینکه دشمنان نقشه های زیادی برای ما دارند و بایستی هوشیارانه و هوشمندانه عمل کنیم، افزود: شاهد شتاب گرفتن روند پیشرفت کشور در همه بخش ها هستیم و دولت برای گره گشایی از مشکلات و فعال شدن اقتصاد دانش بنیان و بی اثر کردن تحریم ها و… تلاش می کند لذا همه دشمنان از جمله تجزیه طلب ها و منافقین و سلطنت طلبان به میدان آمده اند تا مانع این حرکت شوند.

    استاندار گیلان با اشاره انتقاد رهبر انقلاب از عملکرد برخی خواص در جریان اخیر، تصریح کرد: خواص بی بصیرت در فتنه ها شتاب زده عمل می کنند و این بار نیز شاهد این بی بصیرتی در برخی از افراد بودیم، اما مردم ما بصیر و دشمن شناس هستند و همانند گذشته به موقع وارد صحنه شدند.

    عباسی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل درست و منطقی و مستدل این حادثه، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان سرمایه های کشور هستند، اما خلاءها و غفلت هایی موجب شده دشمنان آنان را هدایت کنند.

    وی با بیان اینکه آرامش لازم در جامعه ایجاد شده و شاهد برقراری امنیت هستیم، تصریح کرد: افراد سازماندهی شده و مرتبط با معاندین نظام حسابشان با جوانانی که از روی ناآگاهی و هیجان دست به آشوب زدند، فرق می کند.

    استاندار گیلان از دستگاه های عضو شورای فرهنگ عمومی خواست به تبیین حوادث اخیر در راستای بیامات رهبر انقلاب و مواضع رئیس جمهوری بپردازند و یادآور شد: دولت به دنبال رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه است و لذا اجازه نمی دهیم که دشمنان با دروغ پراکنی و تحلیل های غیر منصفانه امنیت جامعه را هدف قرار دهند؛ البته نقد و اعتراض برای اصلاح امور ایراد ندارد و وظیفه مسئولان است که به نیازهای مردم در بخش های اجتماعی و اقتصادی پاسخ دهند.

    وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر در عرصه امنیت داخلی و خارجی است، گفت: دشمنان ارزش این امنیت را می دانند و لذا روی آن دست گذاشته اند، اما ایران علیرغم همه دشمنی ها و کارشکنی ها و خیانت ها یک کشور با امنیت کامل بوده و هست و دشمنان نتوانسته اند این امنیت را به هم بزنند.

    عباسی از دستگاه قضایی خواست برخورد قاطع با مخلان امنیت و آسیب زنندگان به اموال مردم و اغتشاشگران داشته باشد و خاطرنشان کرد: آسیب شناسی مشکلات و رفع آنان نیز حق مردم است و مسئولان باید در راستای خدمت صادقانه به همه حرف ها به ویژه جوانان و نوجوانان گوش دهند.

    وی بسیاری از شخصیت های شاخص علمی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی دارای قدرت تجزیه و تحلیل را پای کار نظام دانست و بیان کرد: دولت در جهت رفع فقر و محرومیت زدایی در خدمت مردم است و باید با برنامه ریزی، برنامه دشمن را خنثی کنیم.

    استاندار گیلان با اشاره به هزینه هزاران میلیاردی دشمن برای ناامید کردن مردم، افزود: ما باید با ایجاد رونق و توسعه در بخش های اقتصادی و اقتصاد مردم محور در جامعه امیدآفرینی کنیم.

    عباسی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از ۵۰ میلیون گردشگر وارد استان گیلان شده اند، خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی در کالاهای اساسی نداریم که نشان دهنده وجود همدلی در استان جهت مدیریت فضاست و اجازه نمی دهیم دشمنان نفوذ داشته باشند، زیرا این نظام با خون هزارات شهید مستحکم شده و باید پای کار آن بمانیم.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر