تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانه
  • کد خبر : 63741
  • تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
  • پ

    اولین جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد

    اولین جلسه شورای اداری شهرستان صومعه‌ سرا با محوریت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ریاست فرماندار شهرستان صومعه‌سرا و با حضور استاندار محترم گیلان و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

    به گزارش عصر گیلان، در این جلسه به تقویت پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان و تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان پرداخته شد.  استاندار گیلان روز شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ در اولین جلسه شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه خدمت به مردم، به عنوان ولی نعمت های نظام جمهوری اسلامی ایران سرلوحه کار مدیران باشد، اظهار داشت: شهید رئیسی درخدمت به مردم هیچگاه خسته نمی‌شد به همین دلیل بین مردم عزیز شدند.

    دکتر اسدالله عباسی افزود: در دوره دولت سیزدهم تعداد زیادی از واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال راه اندازی و فعال شدند و تعداد زیادی از جوانان مشغول به کار شدند که شاخص بیکاری از ۹/۳ به زیر ۷ درصد کاهش یافت.

    وی یکی از برنامه های ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که امسال ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل راه فومن، صومعه‌سرا به پونل اختصاص یافته است.

    دکتر عباسی به افزایش تولید مرغ گوشتی دراستان اشاره کرد و افزود: تولید مرغ گوشتی در استان گیلان از ۵۵۰ تن در روز به ۹۵۰ تن رسید.

    استاندار گیلان به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر اشاره و اظهارداشت: مشارکت مردم در انتخابات نقطه قوت نظام اسلامی، نقطه قوت امید به آینده، اقتدار کشور و مأیوس شدن دشمنان می شود.

    وی گفت: ۴۰ هزارنفر عوامل اجرایی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعالیت دارند.

    استاندار گیلان در پایان اضافه کرد حمایت از صنوبرکاران و توسعه کارخانجات فرآوری های چوبی، لایروبی رودخانه‌ها، آب بندانها، سند دار کردن اراضی کشاورزی و راه آهن رشت به آستارا که جز اولویت برنامه‌های ماست که آغاز شده وتلاش می‌کنیم سریع با نتیجه برسد.

    فرماندار صومعه‌سرا نیز طی سخنانی در شورای اداری این شهرستان با برشمردن فعالیتها و عملکرد دولت سیزدهم گفت: دراین مدت در توسعه و تقویت شبکه و رفع ضعف برق و شبکه بهداشت و درمان و توسعه بیمارستان واورژانس ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

    مهندس اسفندیار جوشن به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روز ۸ تیر اشاره کرد و افزود: همه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فراهم شده و۳۸۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات فعالیت دارند.

    اولتیماتوم نماینده صومعه سرا به مدیران/هر جا تبلور خدمت ببینیم از آن مدیر حمایت می کنیم/ ملاک ما رضایت مردم است نه احزاب و جریان های سیاسی

    دکتر سعید رحمت زاده نماینده مردم این شهرستان در مجلس در جلسه شورای اداری اظهار کرد؛ انتخابات ریاست جمهوری نقش مهم و تاثیر بسزایی در اداره امور کشور دارد که باید پرشور برگزار شود و از همه حیثیت و توان خود برای دعوت مردم برای شرکت در انتخابات بهره ببریم.

    انتخابات مجلس شورای اسلامی با همه فراز و نشیب ها به اتمام رسید و باید از گمانه زنی ها ناصواب دوری جست.

    آن چیزی که از زبان مردم شنیده ایم ملاک در مدیریت خدمتگزاری است، هر دستگاهی خدمتگزار باشد نباید نگرانی داشته باشد زیرا اگر مردم از دستگاه و مدیری راضی باشند یعنی آن‌مدیر خدمتگزار است.

    هر جا تبلور خدمت را ببینیم از آن مدیر پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد زیرا ملاک رضایت مردم است نه احزاب و جریان های سیاسی.

    بعد از گذشت بیش از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی ما هنوز از ارائه خدمات اولیه به مردم شرمنده ایم، در اکثر روستاها با مشکلاتی همچون آب شرب، راه روستایی، آنتن دهی موبایل، پسماند و ‌مواجه ایم، مردم بدانند فرزندانشان در مجلس حواسشان به منافع ملت است و از جان مایه خواهند گذاشت.

    سهم و نسبت تسهیلات به سپرده ها در گیلان حدود ۵۷ درصد است که قابل پذیرش نیست زیرا در برخی از استان ها این آمار ۱۲۰ درصد است و در آن استان ها جهش و اشتغال در سرمایه گذاری اتفاق می افتد.

    مسئله اشتغال در شهرستان صومعه سرا آمار مطلوبی ندارد و پروژه های نیمه تمام چهره شهرستان را زشت و ناپسند کرده است.

    پیشانی شهر صومعه سرا چهار راه خاکیان، مسیر سراوان به پونل، پیربازار به ضیابر و طاهرگوراب به ماسال محل تردد روزانه مردم ما است که نیاز به توجه ویژه و اعتبار است تا تکمیل شود.

    ما نباید در خدمت کردن تعلل کنیم که نارضایتی های امروز در کنار همه دستاوردهای انقلاب نتایج برخی تعلل ها و غفلت هاست.

    کشاورزان با ارز آزاد و با قبول هزینه های هنگفت برنج تولید می کنند آنوقت یک عده در وزارت خانه با ارز دولتی برنج ارزان قیمت وارد می کنند که سبب ضرر و زیان کشاورزان است که در این زمینه در مجلس بدنبال حل این معضل هستیم.

    مدیران دستگاه های اداری با دهیاران و شورای بخش و روستا تعامل داشته باشند زیرا مراجعه دهیار و شورا به معنای مراجعه یک روستا به مدیران است و باید به درخواست های آنان توجه کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر