تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهاقتصاد
  • کد خبر : 6024
  • تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
  • پ

    اما و اگرهای بازار روغن سرخ کردنی در گیلان

    مدیر امور بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: کمبود روغن سرخ کردنی در استان نداریم و مردم به دنبال برندهای خاص هستند.

    به گزارش عصر گیلان، محمد فیض در خصوص کمبود روغن سرخ کردنی در استان اظهار کرد: در فروشگاه های استان کمبود روغن سرخ کردنی نداریم هر روزه به طور مرتب در فروشگاه‌ها این کالا توزیع و پخش می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه از آبان ماه سال گذشته کمی اوضاع بازار روغن بهم خورده بود که بلافاصله رسیدگی شد و در حال حاضر مشکل چندانی وجود ندارد.

    فیض ادامه داد: مردم به دنبال برند خاص در خرید روغن سرخ کرنی هستند و چون این روغن‌ها را در بازار کمتر پیدا می کنند، فکر می‌کنند که کلا در بازار برای تهیه روغن سرخ کردنی مشکل وجود دارد.

    وی اضافه کرد: همه روغن هایی که در بازار دارای علامت استاندارد هستند کاملا بهداشتی هستند و از نظر سلامت نیز کاملا مورد تایید هستند و لزومی ندارد که مردم به دنبال برند خاصی باشند.

    مدیر امور بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: گاهی بحران ها ما را متوجه نقاط ضعف‌ها می‌کند و ما با بحران روغن در گیلان متوجه شدم که در تولید روغن استان دچار ضعیف هستیم و سه کارخانه‌ای که در گیلان روغن تولید می‌کنند، برای رقابت با دیگر روغن‌ها نیاز به تدبیر دارند.

    فیض با بیان اینکه ذائقه مردم به به سمت و سوی شرکت‌هایی که پخش پرقدرت دارند عادت کرده تصریح کرد: کارخانه های با برند معروف مشتری را با عرضه روغن های بسیار شفاف به خود جذب کرده‌اند.

    وی گفت: عادت به مصرف روغن سرخ‌کردنی‌های برند معروف برای جامعه بار روانی به همراه داشته است و در حال حاضر برای تامین روغن شهرستانهای گیلان هیچ مشکلی وجود ندارد.

    وی در خصوص فروش محدود روغن از سوی صاحبان فروشگاه‌ها به مشتریان خاطرنشان کرد: مصوبه خاصی در این خصوص وجود ندارد و مدیریت فروشگاه تصمیم می‌گیرد که به گونه‌ای به مردم روغن بفروشد که همه خانوارها در خانه روغن سرخ کردنی داشته باشند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا

    مطالب مرتبط

    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر