تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 6689
  • تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
  • پ

    امام جمعه رشت: کاندیداها شعارهای غیر واقعی نداده و هنجارشکنی نکنند

    امام جمعه رشت، از کاندیداها خواست شعارهای غیر واقعی نداده و هنجارشکنی نکنند و گفت: نتیجه انتخابات تا سال ها زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و امیدواریم در انتخابات ۲۸ خرداد دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را ناامید کنیم.

    به گزارش عصر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه اقتصاد کشور نیازمند بازسازی است، اظهار کرد: ضعف مدیریت ها، واردات بی رویه و قاچاق به اقتصاد آسیب وارد کرده و آثار و تبعات آن بیشتر متوجه قشر ضعیف جامعه است.

    وی وابستگی به نفت و خام فروشی را از نقاط ضعف اقتصادی دانست و افزود: در حوزه اقتصاد و عدالت خیلی مشکل داریم و با توزیع عادلانه ثروت در جامعه اعتماد و انگیزه به مردم به ویژه جوانان بازمی گردد.

    نماینده ولی فقیه در گیلان، وظیفه دولت را نظارت بر اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: دخالت دولت در عرصه اقتصاد از دیگر مشکلات محسوب می شود که باید با تکیه به جوانان و نیروهای انقلابی متعهد و متخصص اقتصاد کشور رارونف بخشید.

    امام جمعه رشت، نتیجه انتخابات در سوریه را خلاف میل آمریکا و اسرائیل دانست و عنوان کرد: مردم با انتخاب قاطعانه خود پاسخی معنادار به بدخواهان سوریه دادند و اکنون بشار اسد باید به تقویت جبهه مقاومت بپردازد.

    وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند مردم باید در انتخابات حاضر شوند و اگر کسی در انتخابات شرکت نکند از واجبی که ولی امر مسلمین دستور داده تخطی کرده است.

    آیت الله فلاحتی، همچنین از کاندیداها خواست شعارهای غیر واقعی نداده و هنجارشکنی نکنند و گفت: نتیجه انتخابات تا سال ها زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و امیدواریم در انتخابات ۲۸ خرداد دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را ناامید کنیم.

    وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و در این مسیر استقامت داشته باشد و برای تولید و اشتغال تلاش مضاعف کند.

    امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مسئول در نظام اسلامی خادم مردم است، خاطرنشان کرد: همیشه حق با مردم است و بر این اساس مردم را در اداره ها اذیت نکنید. همچنین مسئولی که کار مردم را معطل می گذارد، دستگاه قضا باید آن مسئول را توبیخ کند.

    وی با بیان اینکه کمبود بارش ها و افزایش دما کشاورزان را با خطر خشکسالی مواجه کرده است، گفت: مسئولان آب را به کشاورز برسانند و نگذارند غصه بخورد، زیرا سه ماه پیش رو برای کشاورزان بسیار مهم است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر