تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 31210
  • تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
  • پ

    استاندار گیلان: فساد ستیزی در اولویت است/ حل مشکلات گیلان نیازمند وفاق و همدلی است

    استاندار گیلان با اشاره به انباشت مشکلات در این استان، گفت: حل مشکلات گیلان نیازمند وفاق و همدلی است.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی ظهر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ضرورت الگوبرداری از شهدا، اظهار کرد: برای حل مشکلات باید روحیه بسیجی و جهادی داشت و شعار دولت مردمی هم استفاده از ظرفیت بسیج و مردم در عرصه‌های مختلف است.

    عباسی با اشاره به نقش سپاه در رفع بسیاری از معضلات کشور، گفت: سپاه بعد از دوران دفاع مقدس با تشکیل قرارگاه سازندگی به آبادانی کشور پرداخته و در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده است.

    وی حل مشکلات کشور بدون پرداخت هزینه را غیر قابل باور دانست و بیان کرد: متأسفانه استان گیلان سیاست‌زده شده لذا برای حل مشکلات بی‌شمار این استان باید وفاق و همدلی را گسترش داده و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در گیلان اجازه تک‌روی به هیچ فرد و جریاناتی را نخواهم داد.

    استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در این استان دارای مشکلاتی عدیده‌ای هستند، تصریح کرد: ریاست در گیلان معنا ندارد زیرا همه ما در قبال مردم مسؤول بوده و باید به طور مستمر به میان مردم رفته و با آنان گفت‌وگو گفتیم.

     

    فساد ستیزی در اولویت است

    عباسی با هشدار به مدیران استانی گیلان، بیان کرد: از دستگاه‌های نظارتی درخواست کرده‌ام تا لیست مدیران و دستگاه‌های متخلف را اعلام کنند. به صورت جدی پیگیر این موضوع هستم.

    وی با بیان اینکه شعار دولت مردمی فساد ستیزی و مبارزه با فساد است، بیان کرد: اصحاب فتنه، جریان انحرافی و لیبرال کم به کشور و گیلان ضربه نزده است، لذا در دولت مردمی در کشور و استان گیلان از افراد دارای مدیریت جهادی و فسادستیز استفاده می‌شود.

    استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بوروکراسی اداری در گیلان بیشترین آسیب را به این استان زده است، گفت: پسماند و معضلات موجود در رودخانه‌های زرجوب مشکلات زیست محیطی بسیار زیادی برای مردم این استان به وجود آورده و با فردی که بخواهد مانع پیشرفت و حل مشکلات زیست محیطی شود با آن فرد و دستگاه برخورد می‌شود.

    عباسی با بیان اینکه سپاه قدس گیلان و بسیج در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم انبیا است ولی برای بنده قابل قبول نیست که از این ظرفیت در استان به ویژه در حل معضل پسماند استفاده نشده است.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : مهر
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر