تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 58576
  • تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
  • پ

    استاندار گیلان بر لزوم بهره‌گیری ظرفیت رسانه‌ای در تقویت رابطه دولت ومردم تاکید کرد

    استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران نسبت به پاسخگویی به مردم و بهره مندی از ظرفیت رسانه ها برای بیان خدمات نظام اسلامی در قالب جهاد تبیین اهتمام ورزند، تاکید کرد: رسانه نقش اصلی در انتقال خواسته‌های عمومی به دولت و انعکاس صحیح و خدمات دستگاه های اجرایی به عموم دارد.

    به گزارش عصر گیلان، اسدالله عباسی روز شنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به جنگ رسانه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی دقیق و صحت در انتقال اطلاعات در زمینه تنویر افکار عمومی و اعتمادسازی نقش اساسی دارند.

    وی عنوان کرد: رسانه ها باید در انتشار مطالب در عین توجه به صحت اطلاع رسانی از افتراق افکنی بین دستگاه ها و نیز مردم و ایجاد تنش در اذهان مردم جلوگیری کنند.

    استاندار گیلان با بیان اینکه اکنون در شرایطی قرار داریم که دشمن تلاش می کند تا انسجام، همدلی و همراهی بین حاکمیت و جامعه را از بین ببرد، افزود: رسانه ها به عنوان بخشی از جامعه مدنی باید چراغ راه مقابله با مشکلات موجود و ایجاد روحیه امیدواری در مردم باشند.

    وی تصریح کرد: در شرایطی که موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی دشمنان را هراسان کرده، باید این خدمات را اطلاع رسانی صحیح شود و در این راستا انعکاس عملکرد دولت سیزدهم برای آحاد جامعه امیدآفرین است.

    وی بر لزوم پاسخگویی مدیران نسبت به رسانه‌ها و بازگوکردن خدمات و رفع مشکلات تأکید و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های عظیم موجود در حوزه‌های مختلف در جهت تقویت فرآیند اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین بهره بگیریم.

    نماینده عالی دولت در گیلان، شورای اطلاع‌رسانی را بستر مناسبی برای همفکری و هم‌اندیشی دانست و اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی، ذیل شورای اطلاع‌رسانی تشکیل می‌شود وبه منظور انعکاس بیشتر خدمات دولت و آگاهی از خواسته های مردمی فعالیت پویاتر این شورا ضروری است.

    وی با اشاره به اینکه مصوبات شورای اطلاع‌رسانی برای تمامی دستگاه‌ها لازم‌الاجراست، گفت: رعایت اخلاق رسانه‌ای و پرداختن به موضوعات تخصصی متناسب با نیاز استان یکی از نیازهای ضروری در میان فعالان حوزه اطلاع‌رسانی است.

    استاندار با بیان اینکه مردم ولایتمدار گیلان با آرامش و وحدت مثال‌زدنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، افزود: باید با تلاش شبانه‌روزی، رفع مشکلات، قدردان مردم بصیر و آگاه باشیم.

    وی تقویت سواد رسانه‌ای در سطح صاحب‌نظران، نخبگان و مسئولان و نیز جامعه را بسیار مهم و اثرگذار خواند و خاطرنشان کرد: باید با برگزاری نشست‌های آموزشی برای حوزه‌های مختلف به ویژه روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نسبت به تقویت اطلاع‌رسانی در حوزه دولت اقدام شود.

    دکتر عباسی اضافه کرد: روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از پیام‌ رسان‌های داخلی برای اطلاع‌رسانی شایسته اقدامات و دستاوردهای دولت استفاده کنند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایرنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر