تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 40498
  • تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
  • پ

    استاندار گیلان با ارتباط مستقیم مشکلات مردم را بررسی کرد

    اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز پنجشنبه با حضور در مرکز ارتباط مردمی با دستگاه های اجرایی استان به طور مستقیم در جریان مشکلات اقشار مختلف استان قرار گرفت.

    به گزارش عصر گیلان، استاندار گیلان از سامانه ارتباط مردمی سامد به جای یکی از اپراتورها پشت میز قرار گرفت و مشکلات یکی از تماس گیرندگان را گوش داد و به سئوالات وی جواب داد.

    دریافت وام مسکن، اشتغال و دریافت وام کمک هزینه از مهمترین درخواست‌های مردم گیلان با سامانه ۱۱۱ بود، ضمن اینکه بیشترین درخواست در خصوص مجوز تاسیس مسکن روستایی توسط روستاییان بود تا این قشر زحمتکش در روستای خود ساخت و ساز داشته باشند.

    استاندار گیلان در حاشیه ارتباط با مردم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت سیزدهم در کم‌کردن فاصله بین مردم و مسئولان حساس است و سامانه سامد نیز در همین خصوص فعالیت دارد.

    وی افزود: با توجه به سفر رئیس جمهوری به استان گیلان، سامانه سامد از روز گذشته در رشت دایر شد و این سامانه تا ساعت ۲۲ جمعه شب دایر است و مردم می‌توانند خواسته‌ها و مشکلات خود را از طریق این سامانه ارایه دهند.

    نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: سامانه سامد تنها سامانه ارتباطی مردم با دولت است و مردم می‌توانند از طریق این سامانه با دستگاه‌های مربوطه ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بازگو کنند.

    عباسی به راه اندازی سامانه سامد نیز اشاره و بیان کرد: حدود ۶۰۰ نفر در این سامانه برای پاسخگویی به مردم حضور دارند که ساعت کاری آنان هفت و نیم صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ شب ادامه خواهد یافت.

    استاندار گیلان اضافه کرد: تمامی خواسته‌ها و مشکلات افرادی که با این سامانه تماس می‌گیرند ، جمع‌آوری می‌شود و پسی از ۲ هفته ، جواب آنان داده می‌شود و اگر فردی جواب خود را دریافت نکرد، به ما انعکاس دهند تا در این خصوص پیگیری شود.

    وی خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور ۶۰۰ نفر در این سامانه، ۳۵ دستگاه نیز پاسخگوی مشکلات مردم هستند تا اقشار مختلف مردم از طریق تلفن و تماس با ۱۱۱، مشکلات خود را بازگوکنند که البته این سامانه فقط مختص به سفر ریاست جمهوری نیست و در همه ایام سال در خدمت مردم هستیم تا مشکلات آنان را کم کنیم.

    آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح روز جمعه با هیات همراه و تعدادی از وزیران به استان گیلان سفر خواهد کرد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر