تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهسیاست
  • کد خبر : 4999
  • تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
  • پ

    احمدی نژاد برای انتخابات ثبت نام کرد

    رییس دولت های نهم و دهم دقایقی پیش وارد ستاد انتخابات کشور شد و ثبت نام کرد.

    به گزارش عصر گیلان، احمدی نژاد در حین ثبت نام در واکنش به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه، اظهار کرد: اجازه دهید ثبت نام کنم، ببینیم اصلا مدارکم را به رسمیت می شناسند یا نه‌!

    رییس دولت های نهم و دهم پس از ثبت نام دلایل خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: حضورم در انتخابات با توجه به شرایط کشور و اصرار مردم بود.

    پیش از ظهر امروز با انتشار اخباری مبنی بر قطعی شدن ثبت نام محمود احمدی نژاد، فضای ستاد انتخابات کشور تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت و خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران از یک سو برای یافتن جایگاهی مناسب جهت پوشش خبری ورود و ثبت نام وی و مسئولان حراست و حفاظت ستاد انتخابات از سوی دیگر برای حفظ نظم و آرامش فضای محل نام نویسی کاندیداها تلاش‌های خود را آغاز کردند که همچون سایر موارد با درگیری‌ها و مشاجرات لفظی میان دو طرف همراه شد.

    ورود رییس دولت های نهم و دهم به محل نام نویسی کاندیداها برخلاف پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، همراهی یاران همیشگی او همچون مرتضی تمدن، عبدالرضا شیخ الاسلامی، علی اکبر جوانفکر و جمعی دیگر از اعضای کابینه وی را به دنبال داشت.

    احمدی نژاد پس از ثبت نام با حضور در سالن ۶۰۰ نفری وزارت کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و فرصت ۱۵ دقیقه‌ای خود را تماماً به روخوانی از بیانیه اعلام کاندیداتوری‌اش گذراند.

    او در واکنش به توضیح مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور برای امکان تقسیم این فرصت برابر ۱۵ دقیقه‌ای میان اعلام مواضع خود و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران اظهار کرد: «فکر می کنم اگر چند جمله‌ای صحبت کنم پاسخ همه سوالات داده شود.»

    پس از پایان سخنان رییس دولت های نهم و دهم که تشویق هیئت ده نفره همراه وی را به دنبال داشت، او در پاسخ به تنها پرسش طرح شده از وی در خصوص برجام، گفت: «من بارها درباره برجام سخن گفته‌ام، می توانید به همان ها مراجعه کنید.»

    پس از پایان فرصت برابر ۱۵ دقیقه‌ای، محمود احمدی نژاد با وعده برگزاری نشست خبری در آینده نزدیک و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در حلقه همراهان خود از ستاد انتخابات کشور خارج شد.

    یکی از طرفداران احمدی نژاد به خبرنگاران گفت که چند روز است که بیرون منزل احمدی نژاد هستیم و حتی شب ها آنجا می خوابیم تا او را برای ثبت نام در انتخابات تشویق کنیم.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    منبع : ایسنا
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر