تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهحوادث
  • کد خبر : 49069
  • تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
  • پ

    احتکار برنج در فومن

    فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 6 تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان فومن خبر داد.

    به گزارش خبرنگار عصر گیلان از فومن، سردار عزیزاله ملكی با بيان اينكه مبارزه بی امان و خستگی ناپذير پليس با اخلالگران نظام مالی و محتكران به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار داشت: احتكار کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد.

    وی در ادامه با اشاره به اينكه به دنبال دريافت خبری مبنی بر احتکار برنج داخل يک انبار در شهرستان فومن، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقيقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع به همراه کارشناس اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

    فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 6 تن برنج احتکاری در بازرسی از اين مكان خبر داد، و بیان داشت: در اين رابطه متهم 50 ساله با تشكيل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفت.

    این مقام ارشد انتظامی گفت: برنج‌ها به اداره تعزیرات حکومتی تحويل داده شد و كارشناسان ارزش آن را يک ميليارد و 830 ميليون ريال برآورد كردند.

    سردار ملكی در پايان به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرايم اشاره كرد و از مردم خواست هرگونه اطلاعات در خصوص فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را به مركز فوریت‌های پليسی 110 اطلاع دهند.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر