تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 38218
  • تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
  • پ
    مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا خبر داد:

    اجرای طرح «پیوند مسجد، مدرسه و منزل» در مدارس صومعه‌ سرا

    مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا از اجرای طرح «پیوند مسجد، مدرسه و منزل» در مدارس صومعه‌سرا خبر داد و گفت: دانش‌آموزا‌ن دوشنبه‌های هر هفته با حضور در یکی از مساجد شهرستان، در نماز جماعت مغرب و عشای این مسجد شرکت می‌کنند.

    حسین بالو در گفت و گو با خبرنگار عصر گیلان اظهار کرد: طرح «پیوند مسجد، مدرسه و منزل» در کلیه مدارس صومعه‌سرا اجرایی می‌شود.

    مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل را گامی مهم در جهت آموزش و تربیت دینی دانش‌آموزان با ایجاد فضای انس و گرایش به مسجد دانست و افزود: نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در بین دانش‌آموزان و ارتقا و تقویت بینش اجتماعی و دینی آنان از مهمترین اهداف اجرای این طرح در مدارس است.

    وی با اشاره به اینکه در این طرح بنا است میان مسجد و مدارس هر محل، همکاری و پیوند تعریف شده و شایسته‌ای برقرار شود گفت: در راستای اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل در شهرستان صومعه‌سرا، دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی اداری و آموزشی مدارس، دوشنبه‌های هر هفته با حضور در یکی از مساجد شهرستان، در نماز جماعت مغرب و عشای این مسجد شرکت می‌کنند.

    بالو تصریح کرد: پیوند مدرسه و مسجد می‌تواند باعث ارتباط و انس دانش‌آموزان پس از مدرسه با مسجد شود و پرورش و تربیت اسلامی و قرآنی این قشر از جامعه قطع نشود.

    مدیر آموزش و پرورش صومعه‌ سرا بیان کرد: حضور دانش‌آموزان در اقامه نماز جماعت مساجد سبب می‌شود که دانش‌آموزان علاوه بر اجرای فرائض الهی، بُعد اجتماعی و مشارکتی خود را تقویت کنند و به این ترتیب آسیب‌های اجتماعی کمتری را در آینده شاهد باشیم.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر