تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
  • خانهجامعه
  • کد خبر : 49056
  • تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
  • پ
    مدیر آموزش و پرورش صومعه‌ سرا خبر داد:

    آغاز فعالیت پایگاه‌ سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان صومعه‌ سرا

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌ سرا بیان کرد: فرایند سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در دبستان برکت حجاب صومعه‌سرا از امروز آغاز شده است.

    به گزارش خبرنگار عصر گیلان از صومعه سرا، پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان صومعه‌سرا با حضور حجت‌الاسلام راشدی نوری امام جمعه صومعه‌سرا، حیدری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، نسیم‌دوست رئیس اداره بهزیستی، بالو مدیر آموزش و پرورش، امیدی معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان اداره آموزش و پرورش در دبستان برکت حجاب فعالیت خود را آغاز کرد.

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌ سرا در حاشیه مراسم آغاز به کار پایگاه سنجش این شهرستان بیان کرد: فرایند سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در دبستان برکت حجاب صومعه‌سرا از امروز آغاز شده است و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت که در این بازه زمانی ۱۲۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان شهرستان ارزیابی خواهند شد.

    حسین بالو با اشاره به اینکه روزانه ۳۶ نوآموز در این پایگاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: اولیای گرامی با توجه به زمان‌بندی اعلام‌شده در فرم نوبت دهی که از قبل تکمیل شده است، به پایگاه‌ سنجش مراجعه ‌می‌کنند و در نهایت پس از ارجاع دفترچه سلامت به مدرسه، ثبت نام فرزندشان را نهایی می‌کنند.

    وی افزود: در این پایگاه‌ وضعیت آمادگی جسمانی، سلامت بینایی، شنوایی و وضعیت توان یادگیری نوآموزان سنجیده می‌شود و در نهایت آمادگی آنان برای آموزش‌پذیری در دوره‌ی دبستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.


    لینک کوتاه :
    کپی لینک
    نظـر شما
    نظـرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید ...

    برای نمایش نظـرات کلیک کنید
      ۰ نظـر ثبت شده
    تبلیغات تبلیغات
    ویدیوها
    روایت تصویر